kilnäset, seskarö, haparanda, finland

nu har jag just kommit hem och jag är s-l-u-t. vi skulle ju då till saras stuga, men väl där inser vi att vi glömt dvdn hemma, och hela våran plan havererade. så vi la oss ner och hade högläsning ur saras erotik-novell-tidningar. men sen fick sara snilleblixten att vi skulle dra till seskarö istället, så så fick det bli.

jag vet inte riktigt vad seskarö, och framför allt våran stuga i seskarö, gör med mig. det går inte att beskriva med ord. sara grät. hon kunde inte köra bil ens, haha. det är något magiskt med den byn alltså :)

sen hann vi en sväng till finland, sen till haparanda, sen hem till kalix, parkera bilen på campingen, prata ännu mer, fara till morsan och hälsa på vovvarna, dra varvet, och nu sitter jag där jag sitter.

sara har varit smörig hela dagen och sagt grejer som
"jag hoppas och tror att du och jag aldrig kommer skiljas åt.. faktiskt"
"alltså åh, du förstår inte hur söt du är utan smink. sluta sminka dig"
"det är så lätt att umgås med dig. du är inte så krävande, men samtidigt är du så jävla kul"

och jag har sågat henne varje gång, så hon har lovat mig att hon ska bli "cool" på heltid och sluta snöra ut sig massa smör :) det klär henne inte.

image837
sara - "frida, sluta ta kort. det är ingen idé. kameran kan inte fånga det här ögonblicket" hahaha
gaygaygay

image838
sara står och gapar på seskaröbron:)


inne i byn hittade vi lite
 lammkött som sara styrde på, haha


sara är nygråten :)


körde ut till stugan,
men det var för
blött för att ta sig över:(


stannade på stugparkeringen och tog lite bilder :)


tillbaka till kalix.. sara orkade inte sitta
när hon körde :)

nu orkar jag inte lägga in mer. ska "plugga" och sova! natti

Kommentarer
Postat av: Berra

vill också till seskarö, midsommar där va!?:)

Postat av: farmorsara

Ta bort bilderna på mig omgående ser ut om en skallig ful människa !

2008-04-20 @ 11:45:11
URL: http://farmorsara.blogg.se
Postat av: Ida

Tackar tackar :D

2008-04-20 @ 11:48:36
URL: http://bjerkansDotter.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback