jag är ju inte den som är den..

image817

jag och zigge satt och snyggade oss i ett fönster igår:)

skotercross eller inte? min förkylning säger nej.. men jag vill ju!!
aja, skulle typ kixen eller camilla (om hon ens kommit hem) eller någon annan intressant själ, ringa och fråga så skulle jag ju inte banga :P men samtidigt är jag max sugen på att fara till stugan och ja.. göra allt vad det innebär :) sova blandannat.

nu däremot ska jag sticka ut, och jag lär inte vara hemma förens rätt sent. hoppas jag hinner se hockeyn. om det nu inte blir skotern. för visst är den idag? eller är det imorrn?
annars har jag fått några andra skamliga erbjudanden så jag klarar mig hela helgen.

Kommentarer
Postat av: AnnMary

tack sweetheart :)


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback