hurtbulle

idag var första gången jag nekade linda att skjutsa mig hem. trots att jag var skitblöt, sandig och trött i benen. men det var så jäääkla fint väder så jag tyckte att det var lika bra att gå :)

nu har jag ju fått månadens motion iallafall.

först tyckte jag att det var kul att istortsett hela min familj läser min blogg.. eller några iallafall. morfar, mamma, pappa, fredrik? osv. men tidigare idag ringde min lillebrorsa och sa att han läst i bloggen att nintendo 64at är tillbaka, och olyckligtvis så är det ju hans. tur att jag var på vift, för han var påväg att hämta det :) nu kan jag inte skriva vad jag skulle, för han kommer säkert läsa det och det sabbar hela min plan :) men kirre, om du läser det här, camilla ber på sina knän att jag ska få ha kvar det, iallafall till fredag, efter att vi hunnit spela lite.

camillagranström säger:
säg att det är ingen idé att han tar tillbaka det för för att mario har blivit blå och luigi är rosa, det är 
något fel på färgkortet förstår du så det är lite riskabelt för en grabb som Kirre att använda det, han kan
tro att han är färgblind tillslut och då får han dåligt självförtroende, blir mobbad av klasskamraterna
och tillslut väljer han att hoppa av skolan och får sedan leva på en hönsfarm resten av sitt liv.


det där var inte alls långsökt sötnos :)

nåja, nu ska här pluggas. sitter och väntar på hockeyn. var som vanligt in till farmor och farfar idag när jag passerade deras hus/lägenhet/hyreshus/vad det nu är, och fredrik verkar ha skadat min farfar med Hv71. han försökte med inlevelse berätta hur taggad han var, och sedan uppmanade han mig att titta på matchen. farfar sa nåt skitkul också i vanlig ordning, men vad kommer jag inte ihåg.

frida - farmor, kolla vad jag sandat ner eran soffa med byxorna
farmor - det gör inget. farfar får sopa bort det. faaaarfaaaaar, kom och sopa bort efter frida!!!
frida - fan vilken slavdrivare du är
farmor - vad är det?
frida - vad låter det som att det är?
farmor - hm.. (tänker ganska länge) typ en driva.. full med slavar.. men farfar är ju bara en.. så det är inte rätt va?
frida - nej

ibland tror (och hoppas) jag att hon bara fejkar hennes ointelligens.

plugga var det!

Kommentarer
Postat av: Berra

seriöst, älskar din familj, får jag köpa in mig?

Postat av: Clara

tack;)

Hahha, söt farmor;):P

2008-04-16 @ 22:31:37
URL: http://Strawberrytree.blogg.se
Postat av: Fegon

Jag är nervös för hur farfar kommer reagera imorgon. Vilken enorm vändning av Hv71 idag. Jag tror att han kommer att vara lyrisk. Speciellt när han pratar om Stefan Lid (japp, du läste rätt) och Linköpingstattarna.

2008-04-17 @ 02:00:16
URL: http://fegon.blogg.se
Postat av: Berra

Nej så snällt av dig :)

2008-04-17 @ 08:46:19

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback