hörde jag skål?

sitter här och smuttar på nån vidrig sak jag blandade ihop.. funderar på att hoppa in i duschen, men det orkar jag nog inte. annis har bjudit mig och empolina på burgare, charmig som hon är ;) så jag ska dit typ 6, men jag orkar verkligen inte ställa mig upp. blir väl att lalla på där ett tag tills någon vill skjutsa mig till kix, så ska jag umgås med kix och carro k, och sen.. ja. jag vet inte. lär väl bli hotellet.

jag är skittrött så jag vågar inte gå att duscha ännu. känner att jag lär somna stående.

för någon dag sen gick jag in i dörren och mitt kindben gör riktigt ont,och har svällt upp. och igår när jag och kix låg och såg film, låg jag och pillade på det

frida - aaah.. känn vad ont det gör!
kixen - eeeh

image859
wilma rotade i min väska igår
wilma - frida vad är det här?
frida - eeehm.. munvatten
wilma - åh, får jag smaka?
frida - näe.. det är 18 års åldersgräns på den där
wilma - fan vad du ljuger

image860
wilma - SNUSAR DU???
frida - haha ja.. redan
wilma - fyfan vad du är äcklig

image861
wilma - AAAAAAAH!!

nej, man kanske borde börja röra på sig.. vi ses i dimman:)

Kommentarer
Postat av: loyd

Glad :D

2008-04-26 @ 17:29:45
Postat av: Berra

Så söt unge! :) å de är bara å ta listjäveln. jag och sanna har gjort den heeeelt själv, men de märks väl inte ? ;O

Postat av: EVELINA

söta bilder ;)

2008-04-26 @ 18:52:22
URL: http://metrobloggen.se/evelinaaas
Postat av: MATILDA

haha söta pics :D

2008-04-27 @ 16:43:15
URL: http://matildahammar.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback