fishlip

det har hänt mycket medans blogg.se har varit nere.
jag har blandannat fått tillökning i familjen, eller snarare en ny granne. kan man säga så?

ignorera fiskläpparna.

image804

det värsta är att jag redan har tagit ut det. ganska nyss. tyckte det blev lite för högt upp,
som att den andra är särskilt välplacerad då.. hm. så går det väl när man trycker hål i sig
själv bara för att.. funderar på att göra det igen, fast i en studio. när jag gjorde det första hålet
i.. 8an eller 9an eller vad det var, så gjode jag med en säkerhetsnål och det var kaos i säkert 2
år, infekterat och sånt. orkar inte med det igen.
annars är jag sugen på att göra ett på andra sidan. fast mamma tycker jag ska göra ett där uppe
och knyta lite ståltråd mellan så jag inte kan prata.

mamma - vad gör du?
frida - inget, har just gjort hål i läppen
mamma - näää? men varföööör? du har ju redan ett hål där!!
frida - ja men nu har jag ett till.. bredvid
mamma - när ska du mogna hade du tänkt?
frida - sen nångång
mamma - hur har du tänkt kunna skaffa jobb nudå?
frida - på samma sätt som tidigare?
mamma - men du kan ju inte komma med punkterat ansikte då
frida - jag har ju inte tänkt jobba på centralkiosken eller nåt sånt där man måste se välvårdad ut
mamma - nä det är sant.. och uppenbarligen har dom inga krav för hur man ska se ut heller

mamma jobbar på den där kiosken för er som undrar. 

Kommentarer
Postat av: Josie

Nej vafan, ska du hit till helgen? Fan vad synd :P Fast det är inte så mycke till uteliv här, men ibland kan man faktiskt ha jävligt kul, som i lördags ;P

Postat av: Maria

Annars finns det ju paraply ;)

Hoppas du får en fortsatt härlig tisdag!

2008-04-01 @ 15:26:45
URL: http://mimmi84.blogg.se
Postat av: Martina

Fan vad fint de var :)

2008-04-07 @ 11:09:07

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback