dagens farmor och farfar (förlåt för att jag härmar dig fegon)

farfar är påväg ut med bilen
farmor - var inte borta så länge då
farfar - jo, hela jävla dagen!
farmor - meh.. kör försiktigt
farfar - nej, jag ska köra ihjäl mig!


farmor - ja jag pratade ju med fredrik.. det måste varit tankeöverföring
frida - jaha, vad sa han då?
farmor - jag frågade om han trivs med tjejen, och det gjorde han.
frida - jaha vad bra
farmor - jag frågade om jag kommer bli presenterad och det trodde han
frida - jaha
farmor - när jag ringde till han var det upptaget, men sen la jag på och då ringde han
frida - mhm
farmor - ja, han sa att han trivs med tjejen och att jag kanske blir presenterad för henne
frida - aha
farmor - ja, det är ju bra att han trivs med tjejen och att jag kanske blir presenterad
frida - mmmm
farmor - visst är det kul för han?
frida - jaaaa
farmor - det är ju kul att han trivs
frida - ja det är det
farmor - vad kul om jag blir presenterad
frida - skitkul

farmor kollar ut genom fönstret
farmor - NEJ SATAN! nu kommer brorsan. ner på golvet!
frida - haha va?
farmor lägger sig ner på stolen
frida - hahaha vad löljig du är
farmor - kryp ut och lås dörren och lägg dig på hallgolvet
frida - eeeh.. jag far nu

 

jag älskar er =)

 

nu är jag på skolan. ska få bortgjort lite grejer tänkte jag. hörs senare =)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja men ibland är det ju föööör långt :D Haha, fan vad härlig hon är farmor Lissssa ;) Jo jag ringer när jag kommer ihåg. Jag har fasen blivit senil ska du veta!!!

2008-04-29 @ 11:26:48
Postat av: MATILDA

hahah:D

Postat av: EMMA

HAHAHAHA!!! :D Jag skrattar ihjäl mig:)

2008-04-29 @ 16:26:29
URL: http://empooo.blogg.se
Postat av: Jonna

haha:)

2008-04-29 @ 20:22:29
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Linnea

vad gullit! en sån farmor skulle jag oxå vilja ha

2008-04-29 @ 20:24:26
URL: http://liblo.blogg.se
Postat av: Ida

HAHAHHAHA jag fick mig då ett gott skratt! :)

2008-05-07 @ 14:21:48
URL: http://ldaaaa.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback