trött

aaah vad jag är trött alltså! jag har vaknat var 10e minut hela morgonen för att sara gurglar så förbannat när hon sover, och nu kunde jag inte somna om. men hennes väckare ringer 11 så då får jag förhoppningsvis sova :)
det har ju inte blivit mycket sömn inatt överhuvudtaget alltså. har legat och sett massa svammel på tv.
igår kom sara hit och vi for och hämtade lisa, jag gjorde potatismos och åt det till middag :) sen kom martina, och då gick vi upp och lallade här, sen for vi ut och mötte camilla och jennifer på stan, coolade oss där ett tag och sen for vi hit igen, allihop. lallade på och sådär, sen ner mot stan igen, fast då dumpade vi martina hemma och alla tryckte in sig i en bil, med sara som chaffis. jag vet inte hur eller varför, men vi kom in på spöken, död osvosv. satt och pratade om det i timmar medans vi cirkulerade runt i hela kalix kommun. alla var livrädda, och när vi närmade oss stan som var helt öde så hoppar en gubbe ut på vägen, alla skriker som grisar och sara drar i gasen. jag tyckte synd om gubben, hans kompis och mormor, så vi for ett varv och sen stannade vi och pratade lite. dom var finnar och fattade inte mycket svenska. mormorn däremot pratade på.
dom ville dansa men inget var öppet, så dom gick där och lallade runt. finnar är ju som trevliga :) fattar dock inte varför dom pratade finska med mig när jag sa att jag var svensk :( jaja.
sen drog vi och lallade runt lite till och sen hem igen.
där skickade jag och sara hem camilla, jennifer och lisa eftersom att båda var snuskigt trötta. så så fick det bli.

vi kramades lite och sådär och sen somnade hon, i vanlig ordning. jag låg bara vaken och hörde alla spöken på nedervåningen, så jag vågade inte sova :) nu börjar korven vakna så jag ska gå dit och mysa lite innan vi börjar fara mot ishallen.

hade riktigt trevligt igår med flickorna, i vanlig ordning. och snart blir det skellefteå, känner på mig att det kommer bli riktigt nice!

saras tånagel har cuttat upp mitt finger, och garderoben har cuttat min tå så det var inte så mys att duscha nyss kan jag ju meddela .) sved gode mycket

jaja, nu skriker sara efter mig. 

Karl Wolf Feat. Culture - Africa

Kommentarer
Postat av: Kitti

Tjoho!! allt bra? :)

Postat av: fiffomiffo

jadå kitti, det är bara fint :) hur är det själv?

2007-09-17 @ 15:21:16
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback