tänk alla gånger

jag har nog på riktigt aldrig hört någon låt som passar in mer på mig än den här. känner igen mig i varje ord alltså, skrämmande :)

tänk alla gånger som man märker att alla tjänster man gör för andra inte hjälper alls
tänk alla gånger som vänner sagt, att du, bara du är det bästa dom haft
dom vill ditt bästa med allt och dom vill hjälpa dig fram, men när du verkligen behöver,
får du ingen hjälp alls. nä du får ingen hjälp alls.

tänk alla gånger som jag suttit med gråten i min hals
gått ner i deppressioner, då mår man kass, de gånger
jag inte har stått för vad jag lovat. vänt kappan efter vinden,
ihopp om att allt ska ordna sig.
tänk alla gånger jag har suttit hemma, istället för att hänga
med såkallade vänner på fester.
ensamma hemmakvällar med mig själv och ingen annan
fast i sällskap av mina tankar lät jag timmar vandra.
tänk alla gånger jag ångrat saker jag sagt, ord som kommit
ut i all hast när jag talat för snabbt, gånger jag sårat andra
utan att mena det. jag ber om ursäkt nu, förlåt, men jag menar det.
har mindre vänner nu än då och tänker ofta på de gånger gänget softa
längtar, torkar tåren efter alla de där dumma gånger som jag fått mitt hjärta krossat,
och alla dom som bara varit vän på låtsas.

tänk alla gånger som kärleken satt mig i skiten
tänk alla gånger som jag ärligt tänkt att ta mitt liv
tänk dig en värld som rasat
tänk dig människor jag älskat lärt mig hata
tänk alla gånger som jag varit ensam
tänk alla gånger som jag stannat kvar och väntat
tänk dig ett liv i tårar - när man blivit sårad

tänk alla gånger som dom sagt att dom ska hjälpa mig
sagt att dom ska älska mig, vad hade jag förväntat mig
när saker blev som dom blev. mina problem, blev saker som förändrade
de som fått mig att le.
tänk alla gånger som jag skrikit på mamma, för att ett liv som dom andras,
är något jag alltid strävat efter. men dessa jävla nätter, utav ensamhet och ångest..
tänk alla gånger som jag saknat nån att hålla om, men somnat ensam, trasig, precis som vanligt.
jag har gråtit, tänkt på stunder när jag har varit kär och alla gånger som jag drömt att du har varit här.
tänk alla gånger som jag hatat min far, för att jag sagt jag älskar dig, men inte fått nåt tillbaka
men dina nyktra stunder, är faktiskt allt jag behöver. och pappa, jag är stolt, för jag vet att du försöker.


tänk alla gånger som kärleken satt mig i skiten
tänk alla gånger som jag ärligt tänkt att ta mitt liv
tänk dig en värld som rasat
tänk dig människor jag älskat lärt mig hata
tänk alla gånger som jag varit ensam
tänk alla gånger som jag stannat kvar och väntat
tänk dig ett liv i tårar - när man blivit sårad


tänk alla gånger som jag gett ut mig själv i låtar, gånger jag mått dåligt,
men inte orkat gråta, dagar jag tänkt på det hatet som dragit ner mig
själv på de mest magiska sätt
tänk alla gånger som jag sett min mamma gråta
tänk alla gånger jag sett min pappa åka härifrån oss, efter som har bråkat
om nåt fjantigt. det här är ingen saga, det här är min sanning.
tänk alla gånger som jag suttit där själv, och gråtit tårar för ett helt liv
fast under en kväll, alla stunder jag ... bett om under och hjälp
jag ser tillbaka på allt idag och inser vad som kunde hänt
tänk alla gånger som jag sett min mamma gråta, för att jag brutit det jag lovat
tänk alla gånger som jag inte sett en framtid. det här är inte en saga, det här är min sanning

tänk alla gånger som kärleken satt mig i skiten
tänk alla gånger som jag ärligt tänkt att ta mitt liv
tänk dig en värld som rasat
tänk dig människor jag älskat lärt mig hata
tänk alla gånger som jag varit ensam
tänk alla gånger som jag stannat kvar och väntat
tänk dig ett liv i tårar - när man blivit sårad

brabajsbrabajsbrabajs
 













Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback