skellefteå

det börjar närma sig nu. och det kommer bli så helvetes skönt att komma bort en helg. däremot är min form inte den bästa. mår så sjukt illa hela tiden. eller det började typ inatt, men ändå.
helgen efter den här blir det torne med pottan och patrasket, kommer bli svinigt roligt känner jag på mig :) går och räknar dagarna, och har gjort det den senaste månaden.

idag blev allt kaos, har inte hunnit med något av det jag skulle göra. nu ska jag iallafall sova och försöka vara frisk imorgon när jag vaknar. den som lever får se.

annis har fått beskedet från skallröntgen - hon har ingenting i huvudet!
kixen opererar sig imorgon och hon är jättenojjig, men jag hoppas det går bra iallafall :)

och idaaag har jag, lisa och sara varit i torne och happis. vi inhandlade lite alkohol och godis. och lite annat svammel. parfym bland annat, men lisa ville inte ha, för hon tycker inte om att lukta gott :) jaja, det var nice iallafall. fast nu är jag fattig. alkohol är så jävla dyrt alltså :(

pottan och annis - världens bästa!

Kommentarer
Postat av: Kitti

Häj bruden! Läget? :o) Kram Malin


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback