mys

nyss hemkommen från lite mys med sara.. och ikväll blir det ännu mer mys, och film ;) kommer bli nice!
aja, imorgon blir det ishallspremiär för mig, det pirras redan. hade tänkt fara på luleå - modo ikväll också egentligen, men filmen lockade mer faktiskt ;)

ihelg blir det kramkalas med sara och c/o, kanske drar ut till stugan eller nåt annat spännande.

nya bilder finns på pixbox osvosv. bilddagboken uppdateras inte lika effektivt då jag inte orkar ta kort på skolan och sen på när jag pluggar.

mina ben kliar nå så förbannat.. vet inte om det beror på när jag torrakade dom hos pottan i helgen, eller efter legginsen jag tvättade i handfatet med tvål, men kliar gör det iallafall. och igår sparkade jag tån i en glasvåg vi har, så det blödde rätt ordentligt och det värker heeeela tiden. hade en riktig jävla otursdag igår, slog mig i precis allt och ramlade i trappen x gånger. osvosv


sean kingston - beautiful girls

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback