Jason Mraz - I'm yours

alltså jag kan inte få nog av den låten. Jag och sara sitter och diggar den 24/7 i bilen, samtidigt som vi sjunger och dansar och hoppar omkring som idioter, haha.
skulle egentligen börja 1215 idag men då ringde min biologilärare och väckte mig för ett tag sen och sa att vi itne har biologi, så jag slipper fara till skolan överhuvudtaget. men jag tänkte att det var lika bra att stiga upp och göra någon nytta, så nu ska jag plugga och städa lite tänkte jag.
lika bra medans man är ensam hemma, annars är det bara lallare som står bakom dörren och vill leka, haha.

jaja nu ska jag samla ihop lite kläder på golvet och kasta i maskinen. sen blir det promenad och mys med sara, och seeeen pluggande.

kalix vann igår förresten, kändes riktigt bra att vara på ishallen igen. hade dock glömt hur kallt det är där :)

well you done done me and you bet i felt it
i tried to get you but you're so hot that i melted - sanning!

http://www.youtube.com/watch?v=LHnJGXwr-HU

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback