så äre

just nu är det verkligen för mycket av allt. orkar inte ens tänka igenom allt.
dagen började bra, var på bra humör och så vidare, det vände dock snabbt till motsatsen.
fast nu är jag glad igen, dels för att sara är så jävla positiv (för de mesta) och gör alla runt omkring överglada, och dels för att jag fått blommor idag, som bara min mor och sara ville glädjas för, och jag då såklart.

jaja, nu är det tillbaka till verkligheten och göra klart biologiarbetet, sen ska jag hoppa av biologin. det suger verkligen.
var även på körskolan och skulle boka körtid, men fanns inte lediga förens i jävla november.. orka vänta. så jag ska gå dit på måndag eller nåt istället.

sen har jag även ringt lite olika skolor och bett dom skicka lite papper och så så jag vet vad de handlar om. för här orkar jag inte bo kvar länge till.

det var väl allt för nu. ska gå och se om min lillasyster har kommit hem så hon kan ge mig lite kärlek. i värsta fall kommer annis och sara hit och ser idol och kramas med mig ikväll, så då slipper jag tänka på allt helvete. finns verkligen inga positivare människor än dom 2, ni gör mig alltid gladast i världen. och även fast jag kan vara lite neggo ibland så vet jag att ni håller ut och inte gör allt värre, vilket är det bästa för allas skull :)

och jag saknar camilla.. hela tiden ;( skulle behöva dig nu.. även zebran behöver din kärlek nu tror jag..

jaja, det var nog allt. pösshej

du och jag blir bara mer och mer olika för varje dag som går, och det är jävligt tragiskt med tanke på hur kul vi alltid haft och hur mycket vi haft gemensamt. menmen..

Kommentarer
Postat av: Pottan

De är ganska lustigt när man läser igen din blogg, med tanke på att du har en tendens till å skifta humör och
dina "bästa" vänner fortare än vinden ! Och för övrigt så vette fan vem du syftar sista meningarna på men om de handlar om mig så skulle jag vara taksam om du sa de till mig dirket, du och jag har en hel del att reda ut och de vet du om! Men de är inget som jag tänker skriva om hära, för de är mellan dig och mig och ingen annan !

Postat av: Camilla

ååh, jag saknar ju dig med, och zebran givetvis! jag hoppas att vi kan hitta på någonting snart, vi har inte lika mycket i skolan nu så nu kan vi styra något :)
Kärlek<3

2007-10-05 @ 21:07:11

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback