orsa?

blä, vet inte om jag vill ens. ringde orsa idag igen och frågade uti papprena, men dom hade totalt glömt bort mig. och nu känner jag mig inte ens motiverad. har suttit och kollat på nätet på massa olika skolor, som hud- och spaterapeut, och visst verkar det sjukt roligt och så vidare. men jag vet inte om jag vill jobba med det.
jag och sara hade planer på någon form av turistspa. alltså typ, äga ett hotell i nånstans långt från mänskligheten och ha spa där, eftersom att jag kommer plugga till egenföretagare i samma veva. men hur stor är risken att det blir av? hm.

däremot är jag mer inne på det jag alltid varit inne på tidigare.. inredningsarkitekt. fyfan vad kul.
igår webinredde jag bids rum, och det är så jäkla kul att leka med färger och former och material osv. fast isåfall har jag valt helt fel inriktning och orkar inte börja gorma. men jag kan läsa några inredningskurser på sidan av och sen får vi se hur det blir. det känns mest givande iallafall.

men en sak är säker.. och det är att jag inte ska bo kvar i kalix. helvete så less jag är. finns inte ett skit att göra. inte för att det finns mer saker att göra någon annanstans, men man slipper iallafall allt skitsnack och rykten. till sommarn lär det bli flytt, om jag fixar nåt jobb.



helgens planer verkar skita sig. är inte ens sugen nåmer. pottan verkar dra sig ur, och kul att festa utan henne? hm näe. jaja vi får se. är ju bara torsdag ännu.


Nu sitter jag med spänning och väntar på modo - hv matchen, kommer bli fight mellan mig och bid kan jag tro :) modo - luleå, modo - hv är fan de bästa som finns. har gått och väntat hela veckan nu. känner dock på mig att vi kommer åka på pisk (då det är bortais), och det i sin tur kommer leda till att jag är ett monster hela kvällen och dagen imorgon.


nåja, nu är sara här, ska plugga litegrann innan mathcne börjar.

skriver mer sen. pusshej

Kommentarer
Postat av: Pottan

Frida uti de där med att plugga vidare, du måste verkligen göra som du själv vill, och gå efter vad du själv känner skit fullständigt i vad alla andra säger ! Om jag är hemma så kanske jag kommer med annars så vet du vars jag kommer spendera heela helgen, ute i skogen :/ Men om int annat så kommer de fler helger och de är juh faktiskt halloween nästa helg om int annat :) Love You !


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback