new shoes

min farmor ringde mig imorse, eller för typ en timme sen, och sa att jag ska infinna mig i hennes hall inom 10 minuter. nyvaken och irriterad traskade jag dit, tänkte att det kanske hade något med stenkastningen att göra. men icket.. hon drog med mig på stan för att köpa nya skor!
jag har varit på stan varje dag och sökt skor, men inte hittat några. i happis däremot hittade jag ett par, men det är inte såna där skor man kan ha hela tiden, vilket jag blev irriterad på. och nu när jag ångrar att jag inte köpte dom så hittar jag dom inte nånstans :(
nåja, vi var in på alla affärer som kan tänkas sälja skor, utom coop då. men icket. sen blev jag less, då jag vet att farmor inte ger upp i första taget (vi hade lika gärna kunnat vara i luleå nu om hon fick bestämma), så jag traskade in på intersport, tog ett par skor, i helt fel storlek och blabla, och gick till kassan och bad farmor punga upp pengar.
jag hade tidigare varit och provat ungefär alla skor i hela sortiementet, men farmor och weiberg försökte lura på mig några bruna skateskor. men jag tycker dom är för breda och har nästan fobi för annat än vita skor. dom körde på "du har ju så småa fötter så dom ser inte alls breda ut lalalal". men jag vägrade :)
nåja, det blev ett par adidas iallafall, i strl 38, och jag själv har 36. därför ska man inte festa i dom, då dom med största sannorlikhet kommer fara av någonstans och glömmas där.



farmor hotade med att strypa mig om hon fick se mig i mina såna där skor igen.. 2bad :(


usch.. inte snygga nånstans

nåja.. på måndag blir det att fara och köpa en jacka. säkerligen i luleå.

igår var jag med sara baby och såg en värdelös film, och åt äckliga nötter utan salt. var även ut på lite missions :) absolut inget vettigt alltså. men trevligt var det, as usual. kom mig inte i säng förens efter 7 nångång, vilket betyder att jag är levande död idag.


http://www.youtube.com/watch?v=0kg_KCsi6aw
paolo nutini - new shoes

Kommentarer
Postat av: Camilla

det var då det fräckaste, jag har ju också sådana skor, jag tycker dom är söta =)

2007-10-20 @ 21:04:59
Postat av: Camilla

Haha, take it or leave it.. i take it har ju jag på min msn :D vi är för lika ;)

2007-10-20 @ 21:06:02
Postat av: Anonym

ja på dina små knuttefötter är väl alla skor fina :) mina ser ut som 2 båtar. har redan tappat dom flera gånger i farten :(

2007-10-21 @ 03:27:58

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback