mössprovning och klassfoton

ja idag har då klassfotot kommit, som jag och pottan förövrigt dummade oss på, och det är ju kul att man ser ut som "ett nyknullat rövhål", som soppe hade sagt. tur att det är sista året, så man slipper dras med blickarna en längre tid. jaja jag väntar iallafall på skolkatalogen nu, den är mycket roligare. jenny och edwin blev sjukligt bra på klassfotot, trots att edwin var trött och lite tjurig så låg han där i mammas famn och såg förvånad men glad ut, dock med blicken någon annanstans :) sara blev också sweet.

har provat studentmössor och så idag. beställt lite grejer. kommer inte bli billigt, men den smällen får pappa ta då det är dags för det :) ska inte nämna nåt om det iallafall.

har börjat psykologi idag, känner på mig att det kommer bli bra. har väntat på den kursen sen 1an praktiskt taget, så jag hade ju lite förväntningar :)

ida sitter här bredvid mig och sprutar balsamspray i mitt ansikte nu, så jag ska gå ner med henne och hitta på något. sen hockey.

sara är påväg hit så jag kan plocka hennes ögonbryn. är less på hennes tjat om det nu, haha. igår sa hon till en lärare att hon inte kunde komma på skolan för att hon var tvungen att plocka hennes bryn. och idag på psykologin när sara frågade läraren hur hon trodde att sara var som person, så svarade läraren "slarvig?" sara blev rädd för att hon kunde veta det och sa sen något i stil med "är det för att jag har oplockade ögonbryn?"

tack och hej

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback