mm

Ja nu har jag bestämt mig för vad jag ska göra ikväll. jag måste verkligen städa mitt rum. jag har aldrig sett en människa så chockad som kixen när hon kom in i mitt rum, haha. det är inte normalt nej.
min pappa sa att han hämtar en container och sätter den nedanför mitt fönster så jag kan kasta ut allt helvete. det har gått så långt att inte ens min lillasyster vill vara här inne. och då är det illa.
sopkorgen ligger under några kartonger osv så allt skräp måste givetvis läggas någon annanstans, golvet i det här fallet. riktigt fräscht för att vara tjej :)
kixen skulle även försöka ställa sig upp och gå från sängen, som är det enda stället som jag har lyckats hålla någorlunda städat, bortsett från kläderna, men givetvis tog något emot och hon ramlade, haha.





jag och sara har hunnit dra en repa på stan och kollat läget och utvärderat kvällen, och enligt henne verkar jag ha haft rätt kul :) så det är ju bra.
hon kommer hit på ett tag igen. jag orkar fan inte gå en meter till. måste till pottan och hämta alla grejer, och egentligen städa, som jag lovat att göra. men det får vi ta imorgon :) har sjukligt ont i huvudet.





saker börjar lösa sig nu. brorsan hörde hur nå kläppar pratade om att dom skulle och kasta på farmor och farfars hus, så han satt dom på plats :) så nu vet vi ju iallafall med säkerhet vem det är. och det är tur att det inte var jag som hörde det. jag hade lätt kunna sitta inne resten av livet istället för att farmor och farfar ska få ta skit av kläppar utan fantasi. blir så less. sen att jag bor under samma tak som ett och annat stolpskott gör ju inte saken bättre. ge mig en lägenhet och jag flyttar på 2 sekunder.

ajaaaaaaaa, ska börja plocka ihop lite smått nu

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback