haha

hahaha alltså vafan..
okej, modo ligger under med 2-1 och kommer förmodligen förlora med 2-1 också.
MEN, nu när vi lyckades peta in ett mål (2-1 målet alltså), som var helt klart godkänt, av alla, utom hvfansen, så är det givetvis ogiltigt. steen slog in pucken i mål, warg åkte in i målet, samtidigt som pucken studsade ut, och han slog in den igen. alltså var det mål första gången och inte andra. domarn gav målet till warg, jag ger det till steen :)

men enligt hv's otroligt mogna klack så gilldes det inte. då var dom tvungen att börja skrika att dom hatar modo och hur värdelös domare det är, samtidigt som alla hvspelare hoppar på modo, inklusive krizan, bara för att visa hur extremt dåliga vinnare dom är. om dom ska skrika så kan dom ju skrika nåt bra ;) det kan vara möjligt att dom har de sämsta ramsorna jag hört. och då är ändå överkalix inräknat.

blir så jävla irriterad på sånt där. även fast jag är besatt av modo och hatar hv mer än nåt annat, så vet man ju vad som är rätt och fel?! domarna dömer! annars hade dom ju lika gärna kunnat spela utan domare, om spelarna ändå vet bättre än dom.
gaah, kan inte ens formulera mig normalt.

finns det någon spelare i hela världshistorien jag hatar mer än jämtin? hmm... nä. möjligtvis ledin.




matchen slutade 3-2 och artistspelarn yetman fick peta in sitt första MODOmål :) bra det iallafall.
hv fick 3-2 målet på straff, vilket var riktigt onödigt, då han hann avsluta innan straffen dömdes, och innan han ramlade.
och hvs tränare kan lika gärna gå och lägga sig.. och aldrig stiga upp igen. stolpskott.

och som jag sagt tidigare.. hv ska ägna sig åt konståkning, vissa kan även satsa på yogan. säger inte att dem inte kan spela hockey, men dem verkar vara mer fokuserade på att snurra runt på grillorna än att spela.

idag fick jag förövrigt veta att bid just har fått skröders nummer, respekt! :) jag skulle döda för det.
tror det är det som kallas att vara kär i en kändis ;)
tråkigt att han inte kunde vara med idag :/ skadad sen sist. och salomonsson har hjärnskakning och kunde därför inte vara med. helt klart 2 av modos mest betydelsefulla spelare.

per-åge skröder och karol krizan - puss! haha

http://youtube.com/watch?v=LMlaAdMP6iU - jag ryser!

är ju inte för oskull vi är MoDo - The Heart Of Hockey! ;)



Luleå däremot har förvånat mig. vafan, 12 mål på 2 matcher?! hur är det möjligt? dom har alltid börjat dåligt.. och fortsatt så. nu börjar dom dåligt.. och avslutar grymt. 5-2 slutade den iallafall.




Nu är det färdigpratat om hockey.. vi tar igen de på lördag :)

nu helt plötsligt har suget på party kommit tillbaka, efter att jag pratat med pottan. jag ska se till att hon stannar med mig här i staterna och inte far till skogen och möglar med hennes farsa :) ingen fest utan pottan.

idag har nada hänt! har varit på cpmöte och sen på skolan. inte så givande dag. lyssnade på en föreläsning om demenssjukdomar. var seriöst första föreläsningen jag lyssnade på och tyckte var bra, jag som vanligtvis brukar ge upp efter 5 minuter och sätta mig utanför och tjura :)
sen hade vi hål hela dagen typ.. och då drog vi ner på stan och käkade stripsmeny. sen tillbaka till skolan och räkna 1 tal i matte, sen ringer pottan och ber mig komma ner på stan, vilket jag gjorde. köpte skor åt pottan, och hårfärg och sånt, så nu lär hon vara freeesh :)
sen har jag inte pluggat.. som jag tänkte. så det måste jag göra nu :) sara däremot har varit här och "pluggat", slutade med att hon kollade igenom alla mina tusentalsbilder, än en gång, och sen härjade vi med ida tills hockeyn började.

nu fryser jag snart ihjäl, så jag ska gå och duscha och sen ska jag skriva klart det där om heliga birgitta och lars levi leastadius osv :) religion ftw



vi ses i dimman söt ;) can't wait

Kommentarer
Postat av: jesse

Been there, done that...

http://youtube.com/watch?v=POB2fcEzzWk

;)


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback