fattar inte

nej jag fattar verkligen inte. hur kan man vara så besatt av en människa? det är nästan sorgligt. jag måste kunna säga vad jag vill, göra och vara hur jag vill utan att du ska bry dig om det och bli.. ja vad du då blir.
nu är det som det är, och du verkar inte fatta att det inte blir bättre av att göra som du gör. äh, värt att prata i gåtor.

---

är sjukligt skoltrött nu.. igen. ser allting som en anledning till att skita i skolan. men pottan har övertalningsförmågan och lyckas alltid få dit mig.. några timmar för sent. men nu är det bara den här veckan kvar, sen är det lov och direkt efter det är det praktik. sen bara några veckor till, jullov, praktik igen, och sen är det inte länge kvar tills studenten. funderar på att skrapa ihop mina sista kronor och fara ner till sthlm och bid ett tag, han vet dock inte om det ännu. men han har inte så mycket att säga till om tyvärr :) skulle vara skönt att komma bort ett tag. och bid som är bland de bästa på den här jorden lär ju bara göra allt till de bättre. känner att jag behöver något bra nu.. börjar lessna på det mesta.

ska försöka göra mig klar för sängen nu.. annars tar jag mig inte upp imorgon heller. tur att jag har mina pärlor på skolan som förgyller dagarna och gör allt så jävla mycket lättare.


pottan


sundbom (frida2)


hellen


soppe

aka.. "rökargänget" haha
ni är guldvärda, puss!

---

och du.. du får mig att le, och du gör mig alltid på världens bästa humör, puss ;-*


Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback