färdistädat

idag har jag äntligen städat klart. är fortfarande några bagar och kartonger som jag inte packat upp, men det finns fan inte plats för nåt mer. så jag har snört allt i ett hörn, så det ser ju iallafall någorlunda städat ut :) har tagit några dagar, och nu är det så helvetes skönt alltså. däremot har jag redan hunnit stöka ner :/ typiskt mig.

nåja, idag blev det inte riktigt som jag tänkt mig. kixen kom hit och sådära, vilket inte händer allt för ofta nu för tiden.
vi GICK blandannat ner på stan och jag bjussade henne på käk, sen skulle vi gå hem, men då började det regna så hennes brorsa fick komma och hämta oss :) dom är för lustiga alltså, haha. skrattade konstant hela vägen hem.


hon fick låna min mössa och mina vantar. även "mina" sexiga långkalsonger, haha. vettetusan vem som äger dem.


sen skulle hon ta en "fin" bild på mig. ye right :) (fick censurera lite)

nu är jag så helvetes trött och ska med bussen tidigt imorgon. ska till sunderbyn osv.. så jag ska bara ta mig en dusch och sen bädda ner mig.
imorgon är det södertälje - modo. gogogogo! :)

Kommentarer
Postat av: Patrix

Den var jättfin ju :)


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback