Deprimerande

Satt och läste gamla blogginlägg, från förra sportlovet blandannat. Jag var ju aldrig hemma, hade alltid nåt att göra.. och nu är det precis tvärtom. Jag har blivit så jävla lat, sitter bara här i min soffa och degar. Kommer ihåg förr, hade alltid så jävla mycket på gång så jag glömde bort hälften och alla blev arga på mig för att jag bara dissade. Kan ha någonting med att göra att camilla och jag var med varann 24/7 och vi hade så olika intressen så vi fick göra de båda ville. därför hann man aldrig sitta still utan var alltid igång :) hellre fullt upp än ingenting. måste ändra på det :)

fick en chock när jag vaknade imorse, så stort som mitt hår var har det aldrig varit, haha. Det hade tillochmed blivit lockigt, och jag måste ha somnat med smink för jag var svart i hela ansiktet. usch..


okej, så svart
kanske jag inte var :)




Nu har jag iallafall dragit på mig min oversizemössa och kört in allt hår i den så jag slipper se det. har tillochmed börjat städa, ena halvan av rummet iallafall. Så nu tar man sig in, men inte längre än så. jag har förmågan att bara flytta runt alla saker, inte städa undan :) så nu har jag hivat alla kläder till en annan del av rummet.


såhär såg det
ut när jag
vaknade imorse.
Nu ser det likadant
ut + säkert
100 kg kläder.

nu ska jag fortsätta städa, måste bara ta några pauser ibland. det är ju så jävla tråkigt att städa :)


påtal om städa. var och hjälpte pottan att städa undan från förfestandet i helgen. blev gode sugen på att dricka :) har minskat på mina smirnoffs och börjat med bacardi pineapple, omväxling förnöjer :) och pottan drack sina katter i vanlig ordning, hujja! :)


"Vi pratar i timmar om dagen och när jag sover får tankarna vänta
för även om det är skönt att sakna så är det starkare att längta"

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback