bloggmissbrukare

ja jag bloggar för mycket.. och ofta.
men det är bara för att jag lever ett så himla händelserikt liv. haha

nu har jag pratat med pottan.. igen. denna gång om förhållanden och näsor, främst. mycket givande.

ett litet utdrag ur camies väluppdaterade blogg. (http://camie7.blogg.se)
"lite kort om frida: blablabla ... Vi har alltid så himla skoj. Till och med när vi bråkar, då bråkar vi och tjafsar och småtjurar vi på varandra och är jätte arga och till slut kommer vi inte ens ihåg vad vi bråkade om och då måste vi givetvis skratta åt det eftersom vi är två ganska så patetiska människor egentligen."

haha indeed!




Passar på att snöra in en till lista

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.

1. Hur mår du idag?
Apologize

2. Kommer du komma långt i livet?
Holiday

3. Hur ser dina vänner dig?
Bold as love

4. Kommer du gifta dig?
Break apart her heart

5. Vad är ditt livs themesong?
Love is wicked

6. Vad e ditt livshistoria?
i'm gonna find another you

7. Hur är skolan för dig?
necessary evil

8. Hur kan du komma framåt i livet?
in repair

9. Hur kommer imorgon vara?
dag för dag

10. Vad är det bästa med dina vänner?
i can see clearly now

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
the heart of love

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
big girls don't cry

13. Hur är det med ditt liv?
runaway love

14. Vilken låt ska spelas på din begravning ?
angel

15. Hur ser världen på dig?
at my most beautiful

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
slow dancing in a burning room

17. Vad tycker dina vänner om dig?
cold as ice

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
min soulie

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
fair

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
just friends

21. Kommer jag nånsin ha barn?
the diary of jane

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
inget kan få fel

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
i don't trust myself

24. Vad är några tips till mig?
one sweet day

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
like a boy

26. Vad är min danssång?
blankest year

nu ska jag fortsätta städa, börjar faktiskt få lite ordning på skiten :) hejsvejs

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback