2-dagars

nja inte min grej riktigt.

fredag - middag med tjejerna, idol, alkohol, spår
lördag - alkohol med sara, hotellet
söndag - ångest

lördagen var roligare än vad jag hade förväntat mig, med tanke på att jag sov mig igenom hela förfesten. säkerligen pågrund av fredagen. fast sen blev det för mycket dricka på för lite tid, i vanlig ordning. sara är en pärla iallafall!
och på fredagen blandade martina för goda drinkar, vilket resulterade i att jag inte kunde sluta dricka, och det ledde till spår. lisas och min bergsklättring på småsten var ändå de bästa, haha. fast vi tog oss faktiskt upp, efter några skratt och andhämtningspauser :)
nu är jag slut som artist, aldrig mer dricka.

kan även säga att det är sista gången jag tar hit folk och alkohol samtidigt. fyfan vad kletigt golv jag har. och det står tomma flaskor och halvfulla glas med allt möjligt eckelpeckel i överallt.
måste verkligen städa. allt luktar apa här inne. eller kläderna jag hade på mig igår stinker äckelrök och sprit och så vidare. sen måste någon form av vätska ha hamnat i min väska, för hur jävla kletigt allt är där inne alltså. och det luktar inte godis. usch. vi skyller på sara

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback