WEI

jag är typ gladast på jorden. äntligen lägenhet. och dessutom.. "granne" med pottan, världens bästa. och just i detta nu sitter annis och berättar att dom kollat på en lägenhet som dom ska börja flytta in i till veckan.. vars då? JO bredvid mig :D hohoho..
bo "granne" med de 2 absolut bästa människorna på jorden, som man inte orkat fara och hälsa på för att man är för lat. kan verkligen inte bli bättre :)

kommer just in från en kvällsprommis med pottan. nicenice.

imorgon är jag nog "sjuk". har mycket att göra :)

pösshej

Kommentarer
Postat av: loyd

Du glömde mig :)

2007-11-09 @ 01:18:23
Postat av: patte

haha så du är glad nu jyris? häromdagen hatade du ju lägenheter tycke jag att jag hörde. :P

Postat av: patte

haha så du är glad nu jyris? häromdagen hatade du ju lägenheter tycke jag att jag hörde. :P

2007-11-09 @ 11:15:06
URL: http://patrixxx.blogg.se
Postat av: fiffomiffo

äääh, hade en dålig dag bara ;)

2007-11-09 @ 14:21:37
URL: http://fiffomiffo.blogg.se
Postat av: loyd

alla glömmer lätt bort på en dålig dag :)

2007-11-09 @ 20:14:45

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback