tröttmössa

jag är perverst jävla trött nu alltså.
som jag skrev för någon dag sen for jag på ett möte i onsdags, som skulle vara idag. så jag pallrade mig upp kring 10, och var ganska säker på att mötet skulle börja 11. men nääedå, några minuter efter 10 ringde hon och frågade vars jag höll hus. och gissa vad. jag har fått en fickkalender av henne nu, haha. bara så jag ska kunna hålla reda på tiden. är alltid där när jag inte ska vara där och tvärtom.

aja, efter mötet skulle jag umgås med camilla, men hon var ännu på innanbäcken och jag orkade inte vänta, så jag gick till pottovic. satt och pratade bara, och sen kom annis dit, och då hoppade vi på bussen mot karlsborg.
lagade mat osv, tog tillbaka lite kläder. fick dock inte tillbaka tröjorna jag saknar mest :) nåja.
sen skjutsade hennes underbara mamma hem mig, och nu sitter jag här och skulle kunna somna vilken sekund som helst.

tanken är att sara ska komma hit och se idol, men risken att jag hinner somna innan klockan slår 8 är ganska stor. och camilla skulle höra av sig, men har inte gjort det. fan ta henne om hon ringer och väcker mig nu när jag ska ta mig en powernap :)

mina övertalningar har lyckats än en gång. annis kommer med imorgon :) nu är allt fixat, utom alkoholen. jobbigt läge. brorsan skulle dock höra av sig om han skulle på bolaget.


vem äger tröjan? :O


Kommentarer
Postat av: Camilla

Yeye, tror du att du är cool nu när du har börjat korta ner dina blogginlägg?! Du kan ju inte hålla på att ändra dig hela tiden, stå för den du är!!!! Jaja, håll käften jag kommer snart till dig din galning :)

2007-11-16 @ 19:22:38

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback