soppe goes..

fotgalen! hahaha
soppe och pottan har varit här idag/kväll och härjat. under tiden jag lämnade datorn för att laga mat så har pottan och soppe, främst soppe då, suttit och drivit runt på min msn om att jag är fotgalen. hahaa
och jag som verkligen hatar fötter :(
hon briljerade med hennes målarkunskaper också





frida säger (19:02):
mm nä men seriöst så är fötter ganska fina, dom är ju mänskliga om man säger såå
frida säger (19:02):
vill du ha ett kort på mina fötter?????


frida säger (19:03):
men jag har tåbira
frida säger (19:03):
därför reagerar alltid hundar på mig
frida säger (19:03):
tror dom tycker om tåbira
frida säger (19:04):
dom sniffar ju allltid på fötter


alla offren var helt ovetande om att min dator hade blivit övertagen av soppe och pottan och soppe vågade inte erkänna att det var hon, så hon skulle skriva /pottan, men försa sig och drog en blandning. hahaha klanten där

frida säger (19:18):
//Sopptan
frida säger (19:18):
sku skriva pottan
frida säger (19:18):
/pottan





aja, orkar inte söka upp vad hon har skrivit till alla andra :)



idag har det hänt nada. har köpt lite möbler, och lite grejjer bara. pluggat lite, varit med pottan på sjukan, på möte och på stan och lallat runt. hittade lite kläder jag ville ha men jag hade inget bankomatkort med mig så jag får fara tillbaka imorrn eller nåt :)
sen kom ju då soppe och pottan hit och sen kom även sara och verran, skulle fara och kolla läget, men venton är inget vidare, så vi uppgraderade oss till soppes merca, mycket coolt :) haha
fanns dock inte så mycket att sladda på, var så dålig snö överallt.
så soppe dumpade oss hos pottan och där har jag och pottan suttit och svamlat på. provade hennes klänning blandannat, den var snygg som satan. men jag i klänning alltså, haha. och det är inte min stil någonstans, blommor och spets och volanger hit och dit och blablabla. men kanske att man måste köpa sig en iallafall :) finns ju i svart, me like. provade även en rosa klänning på stan idag, vi fick oss ju ett gott skratt iallafall :P

jaja nu kom jag iallafall ganska nyss hem. ska ta tag i städandet imorrn ser jag nu. kanske börjar lite redan nu om jag orkar. har dock inte sovit nåt inatt så jag är rätt trött känner jag.



har iallafall bokat bastun till på lördag nu. och bananus ska nog med också. så det blir nog fint :) måste hinna till alko, mest troligt på torsdag. men då är det ju det att det är hockey då. får se när vi tar oss iväg isåfall. för missa hockeyn tänker jag då icket göra :)

http://www.goalwire.com/news/default.aspx


det är min favoritbid som flitigt uppdaterar om matcherna, måste bara säga det. han vet att han inte skulle våga skriva något kaxigt, eller "katigt" om skröder, eller modo överhuvudtaget. då blir det smisk :)

aja, nu ska jag se en av alla de 15(!) filmer jag laddat ner idag.



Kommentarer
Postat av: Pottan

Hahaha, jag dör av skratt seriöst! :) Msn,köret var juh bäst vetja :D Men jag har fortfarande inte kommit fram till någe vettigt när de gäller smörknivar :)

Postat av: Soppe

hahaha björnbacken nästa!

2007-11-28 @ 22:11:42
URL: http://sbergdahl.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback