slut

trött är förnamnet. ska tvätta bort sminket och snöra mig i sängen. har ju äntligen tv i sovrummet, däremot har jag inte pillat hit dvdn ännu. måste fara en repa till huset imorgon och ta några kartonger, och förhoppningsvis få köpt mig nå möbler. såhär kan det inte se ut alltså, haha. vågar ju inte ta hem någon

det börjar pratas om inflyttningsfest, och farsan är redo att sticka härifrån, när vet jag inte. och sen är det fullt upp nu varje helg, och varje dag egentligen, hur länge som helst. pottan sa dock att våra svinfester kan leda till vräkning. men vi kom på att en utflyttningsfest hade varit ett måste, och det är det ju helt klart värt :)

har tillbrinat hela dagen/kvällen med pottan. skönt som fan att ha lite vettiga människor omkring sig för omväxlingsskull :) kom just därifrån. läskigt som fasen att gå :) tror även bimbo, en av hennes vilda katter, ville para sig med mina fötter. fast who can blame her? har ju världens snyggaste älgsockar :)



alla gnäller över att jag lägger in för lite bilder.. men jag orkar verkligen inte ta bilder nåmer :)
däremot hade jag lovat en bild när jag hade nursekläder från praktiken. gick inte så jäkla bra att knäppa, då jag inte ens nådde upp till spegeln typ :) men ungefär sådär + ansikte och ben





funderar på att släpa hit sara snart så vi får bakat våra bullar :) har ju faktiskt lovat bort några stycken =)

imorgon ska jag till emma och kolla hur hon har det i lägenheten. annis bad mig komma dit idag, men det har ju regnat konstant så jag orkade inte. hoppas det är bättre väder :) sen blir det tvättstuga + bastu med tjejerna.
jag och pottan är dock småsugna på fest och karaoke. kan hända att vi hamnar där tillslut :)

aja, käk och sängen nu!

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback