skitdag

jag har vaknat på fel sida idag, for sure. pappa går mig på nerverna, och jag har velat slå ihjäl varenda människa som kollat på mig idag.
gick bra på praktiken och så, men ändå så jävla less.

känner att jag behöver mat och sömn nu, det är nog det enda som hjälper. möjligtvis det obligatoriska beklagarsamtalet till davd. han kan det där med att hålla käften och lyssna, och sen säga några kloka ord för att sen börja en vild diskussion.

tandläkaren ville inte veta av mig idag, hon var tydligen sjuk.. igen. får inte fara dit förens i februari, värt..
bokade fram mötet i samma veva, för att få sovmorgon.

har hunnit pilla in lite pinaler i några skåp, och även lite kläder i garderoberna. har dammsugit och rensat mitt tangentbord också, så nu är inga tangenter sega nåmer. bra skit.

från och med torsdag bor jag själv.. vi får se hur det kommer gå. känner att jag kommer gå under vilken sekund som helst. orkar inte låtsas att allt är bra nåmer, för det är så jävla långt därifrån. och så är det.
jag behöver pottan nu, och jag behöver annis och tyzon.

nu ska jag dra något gammalt över mig. godnatt


http://www.family.se/vi/1033639.htm?ca=1_a

http://surething.blogg.se/1194914267_grattis_p_fdelsedagen.html

Kommentarer
Postat av: Pottan

Jag finns alltid här för dig de vet du ! :) Och du kommer fixa de här med att bo själv, jag kan alltid hjälpa dig, jag kan faktiskt mer än vad du tror :) Lunchdejt och promenad imorgon gumman! :) Looove you


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback