sjukanmäld

idag är det torsdag.. och då skulle pappa dra härifrån och jag skulle få klara allt själv. men han är kvar, för det är begravning på lördag som han inte vill missa, så han far inte förens nästa vecka, möjligtvis och förhoppningsvis redan på söndag. beror på vädret.. känns jobbigt. vi går verkligen varandra på nerverna och kan inte prata utan att börja skrika och bråka. och jag är alltid "aggresiv" och "hysterisk" när jag ska prata med han, enligt han själv då givetvis. konstigt om han inte hör någonting och man måste upprepa samma sak 73 gånger, och sen är det redan glömt efter några minuter. känns ju lagomt värt att ens prata med han då.

fattar inte hur det kunde gå så bra när vi bodde med varann på kamomill.. då hade jag iofs annis med mig hela tiden och farsan jobbade och jag träffade han nån minut om dagen. nu ser vi varandra hela tiden.

aja orkar inte gnälla. idag sjukskrev jag mig, på pottans befallning, eftersom att jag haft feber hela natten och morgonen. börjar bli van så jag led inte så mycket. menmen

har iallafall fått lite nytta gjord idag. har hämtat ett databord och satt datorn där, så jag slipper sitta på golvet. känns dock skumt. har hunnit till morsan och käka frukost och fikat, nån sväng till stan.
pottan kom hit kring 1 eller vad den var, och hon for för inte så länge sen. sen har camilla varit här en sväng också och kollat läget. nu ska jag sitta och vara butter över att jag inte har några betalkanaler och därför inte kan se hockeyn. får nöja mig med webradion :)

nu kom jag precis hem från pottan. följde henne dit efter att pappa bjudit oss på pattes favoritmat ;) jag och pottan ska prova göra palt någon dag. tror jag? :)

nu ska jag fortsätta organisera här och försöka få ihopvikt nå kläder. ska slå av telefonen ikväll och inte visa mig bland folk. så försök inte ens.

imorrn blir det möte på morgonen, sen umgås med camilla och sen ska jag till annis i karlsborg. lördagen var tänkt att annis skulle hit. men det blir alltid sånt svammel så jag och pottan ska laga mat och chilla.. sen blir det väl någon form av utgång :)

satt förresten och raderade massa nummer och sms från telefonen. lite nostalgisk jag blev. ryckte i smilbanden både en och flera gånger när jag läste alla söta sms annis och jesse har skrivit :)

aja nu är jag helt inne i hockeyn. go skröder ;) me love you!

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback