sick

börjar bli sjuk.. igen. fördelen är ju att man slipper praktiken :)
aja, har sovit hos morsan inatt. det är så tråkigt att vara ensam hemma. tog över elins säng, och nu hennes dator. kan ju säga att jag sovit som en gud. har dock sovit med kläder i en ouppbäddad säng. var riktigt trött igår alltså :) första natten/morgonen jag inte vaknar flera gånger, däremot ringde sara och väckte mig nyss. ska ju och ge blod halv 1 eller när det var. men först ska jag ta en promenad med tyzon.
igår när jag kom hit blev han helt psyko och ville leka, men jag orkade inte så jag gick ut och la mig på golvet. då kom han och bökade fram min arm, som jag låg på, och la sig själv på den. sen en tass runt halsen :)

sen när jag slutade klappa han trodde han väl att jag var död eller nåt för då började han trycka in nosen under skallen och försökte lyfta upp mig, och sen började han slicka mig i ansiktet. det tog inte länge förens han somnade, och jag somnade kort där efter, på golvet. eftersom att golv är rätt hårda och svåra att ha och göra med så vaknade jag en halvtimme senare och förflyttade mig till sängen :)

äh, orkar inte skriva. ska ut med tyzon, han lär väl ha samma damp som altid.

wish me luck.

"..så blir jag alltid lycklig av varenda gång du rör mig"

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback