promenad

tog en snabbispromenad för ett tag sen. kände att jag behövde rensa tankarna lite. och givetvis var det david jag ringde och gnällde lite åt. jag skulle ge allt i världen för att fler människor skulle vara som han. allt skulle bli så mycket lättare då.

har även insett saker idag. vissa människor som betydde mer än något annat tidigare, bara sjunker mer och mer i mina ögon, för varje dag som går. ja, jag syftar på nån/några speciella. vet inte om det beror på mig eller dom, eller han snarare. dryg, kaxig och bara allmänt dum i huvudet. inte konstigt när man tänker på vem du umgås med. det är nu du ska ta åt dig. hoppas bara du inser någongång och blir som du var en gång, och slutar vara så jävla elak. det klär dig inte överhuvudtaget.

aja, tillbaka till david. tänkte mest bara skryta över hur bra du är på alla sätt. tror inte det finns någon bättre kille seriöst. alltid när man är glad, nere, eller bara vill prata av sig så vet jag att det bara är att ringa, och du håller käften tills det är din tur att prata. haha. fast sen säger du alltid någonting som man blir glad över. du tjatar inte bara och försöker vrida på allt till ens nackdel. och det gör allt så jävla mycket lättare. jag vet inte ens vad jag ska säga, mer än att jag redan mår så mycket bättre, och det är tack vare dig :) kanske inte är så bra på att visa hur mycket du betyder alla gånger, men jag vet att du förstår ändå. sen att vi har likadan humor gör ju inte saken tråkigare. haha. och kan jag inte sova, ringer jag david så sjunger han tills jag somnar och börjar föra konstiga läten som han kan håna mig för dagen efter. bra grejer! :)

nyss fick han ett damputbrott och försökte vara schizofren. och säger han någonting som han inte orkar förklara klämmer han ut sig nåt som inte har någonting med någonting att göra, haha. du är bäst vännen. älskar dig!


15 år
vs
19 år


haha kommer fan inte ens ihåg att du såg ut sådär när vi lärde känna varann :)


http://www3.speedyshare.com/data/521699519/7410486/75523841/Daavd%20%26%20Rebecca%20-%20Jag%20bryr%20mig%20inte.mp3

http://www2.speedyshare.com/data/454869112/7410135/56827539/Rebecca%20%26%20Daavd%20-%20LYSSNA%2C%20L%C3%84R.mp3

passar på att göra lite smygreklam samtidigt :)

vi syns på fredag kompis :)



I'll try to make the sunshine brighter for you
I will even play the fool if it makes you smile
I'll try to make you laugh if there's a tear in your eye
After all is said
After all is done
I'll do anything for you.
Come with me, close your eyes
Hold my hands, it'll be alright
Don't be scared, don't be shy
Lift your head it's gonna be alright.

"Kan aldrig släppa dig, men du bör gå vidare o lämna mig där bakom
så att jag iallafall kan få chansen att älska dig på avstånd"

Kommentarer
Postat av: bananis

david är en snäll prick, men du är också snäll, och jag är snäll som fan! så glöm inte bort mig ditt as :)

Postat av: fiffomiffo

men du går och lägger dig så tidigt så jag kan aldrig ringa och beklaga mig på nätterna:( fast du är också söt :)

2007-11-21 @ 11:53:55
URL: http://fiffomiffo.blogg.se
Postat av: daavd

råkade gå tillbaka o läsa denna av en slump.
i just say

2008-02-26 @ 05:50:16
URL: http://daavd.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback