Nice

gårdagen blev riktigt lyckad faktiskt. lite för mycket alkohol i vanlig ordning däremot.
jag, pottan, fegge och 2 randoms satt hos pottan och drack oss lite. sprang över till nina och maja några gånger osv.
där någonstans spårade jag. jaja vi tog oss ner mot stan iallafall och det är rätt svart alltihop.
har som inga direkta minnen från hotellet alls. var med patte största delen av tiden. träffade annis och martina, som gjorde hotelldebuten igår :) blabla.
brorsan åkte på stryk av nåt lufthuvud, jävla idiot satans jävla cp gris. han spräckte nåt ben bakom ögat eller nåt och tillbringade hela kvällen på akuten. när jag fick höra det skulle jag ringa till han, och då insåg jag att min telefon var borta, den fanns fan ingenstans. Idag däremot när vi skulle till brorsan och kolla om den var där (var förbi där igår) så ringde sara till den, och min morsa svarade, haha. då hade någon liten kille hittat den utanför missionskyrkan imorse, ringt till mamma och farit och lämnat den. haha. vettefan hur den har hamnat där. nåja, den är tillbaka iallalfall, och jag hade 38 samtal missade och 14 sms. det är inte dåligt :)

när jag vaknade imorse, efter att jag GÅTT hem och frysit arslet av mig, så kände jag världens fetaste bula på sidan om skallen, och ett jack i bakhuvudet, och rivmärken och sår på vaden. om någon vet vad jag lyckats med så får ni gärna informera mig, för jag har fan ingen aning :)

patte gjorde min kväll iallafall, tack för det :) och snygg var han i sina hippiekläder =)

ikväll var det tänkt att jag skulle på törepuben, men jag tror jag skippar det. kan inte ens dricka vatten. vill aldrig mer dricka något i hela mitt liv. tror jag far till lappis med tjejerna istället. martin och dom skulle också dit. fast det blir nog inte badtunna då det är nåt vajsing med den, men bastun finns ju iallafall :)

tur att jag har min powerking som håller mig vid liv. vet inte hur många jag har hunnit dricka idag :)

var i lappis nyss med sara, jennifer och camilla och gjorde eld och sånt. sen for vi till sangis och flottade, sen till jennifer och samlade krafter :) insåg att modomathcen började 3 så jag fick lyssna på radion och sen gasa hem till tredje perioden. vinst med 2-0. gogogo.



tack för drinken förresten :)



Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback