jag är fan grym

jag är fan det.. jag och anton satt och snackade lite om djurgården - modomatchen som stod 3-2

NORTHLUND säger (21:15):
haha joo
NORTHLUND säger (21:15):
nae men ja hoppas faktiskt på 3-3
NORTHLUND säger (21:15):
de är bättre för luleås del
frida säger (21:15):
det kommer bli 4-2
NORTHLUND säger (21:15):
risken finns
NORTHLUND säger (21:16):
hörnqvist i öppen kasse??
frida säger (21:16):
nääe falk fintar nog bort krizan
NORTHLUND säger (21:17):
neee

kände bara på mig att falk skulle peta in den. tilläggas bör att jag varken lyssnade på matchen, utan jag kollade på efterlyst och höll koll på goalwire.com, då min dator inte ville sp

ela upp från webben. och vad fan händer 1 minut senare.. jo falk pillar in 4-2 målet på krizan. nu vet jag inte om krizan blev bortfintad som jag skrev, men iallafall. och det är fan inte första gången. hoppas det vara är slumpen, för annars är det fan läskigt.
dessvärre förlorade ju modo, men det får vi leva med. vi är ju duktiga på att spela lite halvtaskigt "första" matcherna..



aja idag har jag iallafall hunnit till finland och haparanda en sväng. skulle ju till farmor också men hon vägrade svara så jag sket i det. orka gå dit och sen är hon inte ens hemma. så jag tvättade kläder istället. städade dock inte som jag sagt nu i en vecka, otippat.
har iallafall fått mig lite alkohol och ett ROSA läppglans. haha, riktigt inte-jag, men det var faktiskt coolt.
sen for jag och sara en sväng på öppet hus och kollade. kul att träffa alla lärare igen, har fan saknat dom. träffade kix och även loyd också som snikade sig skjuts. dumpade kix på stureplan, sen for resterande i bilen och hämtade saras lillebrorsa, skjutsade hem han, for till loyd, hämtade kläder och sen dumpade vi han på sporthallen. sen portionerade vi ut alkohol till nån och sen for vi bara och lekte utvecklingsstörda på stan. hann en sväng till mor också och hämtade lite pinaler.

nu sr jag bara efterlyst och väntar på sara. sen ska vi förmodligen sova.

har fått tillökning i helgen. martina kommer med. kommer bli riktigt fint.

och imorrn har jag dejt med kixen. hon vet fan inte ens hur det ser ut här ännu. inte för att det är nåt att se då mitt rum bara är fullt med kartonger och en jävla massa skräp :) nåja. blir väl idol och lite gotta.
har dock fått några skamliga erbjudanden om att fara på lilla och deras bartömning. men vi får se. känner mig inte i fas ännu :)

blablabla

Kommentarer
Postat av: loydis

:))

2007-11-30 @ 16:34:32

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback