horkalix

alltid är det något. idag har jag fått höra ytterligare ett rykte.
förr var jag lesbisk, gravid, knarkare och jag har tillochmed legat med min bror. men nu då, ja nu jävlar.. ja alltså jag orkar inte ens säga det. tragiskt att folk vet mer om mig än vad jag själv gör, eller tror sig veta snarare. finns det verkligen så jävla lite att göra i kalix så man måste gå och sprida massa skitrykten?
visst, jag snackar skit, alla snackar skit, men dra ihop någon story om folk utan några som helst grunder, nä fyfan, det gör jag bara inte. fattar inte vitsen.

det är såhär jag har valt att leva mitt liv. jag har absolut inte bett om någon åsikt. skit i mig och snacka om er själva, för mitt liv är verkligen inte så intressant att ni måste sitta och snacka om mig hela dagarna. skaffa er en hobby eller nåt istället.

eftersom att jag är alkoholist, enligt majoriteten av kalixbefolkningen, så ska jag supa skallen av mig i helgen. kommer förmodligen inte ens kunna stå på benen. och det är MITT val, inte ditt. sluta ge mig order och säga vad jag ska göra och inte göra. jag lovar, jag är fullt kapabel till att ta hand om mig själv. nötter.

JAAAA jag ska sluta överdriva mitt bloggande. och för matteus skull ska jag sluta skriva novell-långa inlägg varje gång också :)

så om ni nu hör någonting, ta det med mig då. eller vafan, gör inte ens det. jag vill inte veta.

nu blir det sängen. jag ska upp imorgon. och jag fan i mig fara och besöka farmor och farfar. var evigheter sen jag var där. kommer förmodligen tigga till mig farmors underbara mat också, och sen bara ligga och snacka gojja med dom där 2 jönsarna. ska dock hinna på alko också. och sen 7 är det match. det pirras som fan i magen. jag saknar skröder.

image284
fyfan vad jag behöver dig nu. aj miss jo

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback