hoho

idag flyttar jag! har börjat bära ner lite säckar och kartonger till nedervåningen så det inte blir så mycket att bära sen när väl farsan kommit hit med bilen.
frågade även sara om hon vill hjälpa, men inget svar. jag vet då så mycket som att jag inte kommer orka lyfta ett smack. speciellt inte nu när jag är i formen jag är i. febrig och jävlig, yey!
och mina ögon bara svider och kliar och jag orkar knappt öppna dem. just my luck.
kommer iallafall bli granne med blandannat soppe, det är det inte alla som är :) haha, känner på mig att jag kommer bli lite terrad.

kul att lägenheten är på högsta våningen och att det inte finns någon hiss. sen att det är skruvade trappor gör ju inte saken ett smack bättre. nåja, ska inte klaga :)

aja, ska göra ett ryck nu. måste hinna på gaymöte också.. less..

Kommentarer
Postat av: loyd

Lycka till med flytten :)

2007-11-06 @ 14:09:52

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback