full rulle

har inte haft någon tid för mig själv överhuvudtaget idag. ofta det händer.
började 7, ställde väckarn på 6, vaknade halv 8 eller vad den var och sprang till bussen. hann inte ens kolla mig i spegeln eller vakna. väl på bussen tänkte jag att jag kanske skulle kunna få vakna och tänka lite, så jag iallafall skulle få reda på vilken dag det var osv. men icket. där satt ewa, så det var bara att sitta och prata med henne.
gick ner i omklädningsrummet och höll på att frysa ihjäl. riktigt skakade. så jag satt mig på en bänk och lutade mig mot ett element. och vaknade 20 minuter senare när det smällde i någon dörr och då var det bara att jobba på.

dagen har flytit på ganska bra. har inte hunnit sitta still så mycket. mest springa runt som en dåre. är fan roligare att vara där förmiddagarna. förrutom att stiga upp på morgonen då :)

tanken var att jag skulle vara vaken hela natten, eftersom att jag var klarvaken vid 2. men icket. jag somnade typ 5. ovanligt att jag försover mig ändå :) dom blev då inte förvånade på praktiken. har tillochmed lyckats försova mig då jag började 2.

aja, efter praktiken tog jag bussen hem och där var brorsan och farsan och monterade någon hylla. vi drog ganska direkt vidare mot staden. hann fan inte ens klä av mig. där hämtade vi ewa och mia, och dumpade fredrik, hämtade ida på dagis, for och dumpade ewa och mia, for och handlade, lagade mat åt ida och farsan, åt maten, ida blev grinig, försökte busa henne på bättre humör, vilket resulterade i att vi la oss i sängen och såg tecknat, och jag somnade, i typ 5 minuter. om ens det. sen fortsatte monteringen av hyllan, sen kom sara, sen pottan, och sen har jag varit med pottan tills nu, ganska exakt :)

jag och pottan har väl inte gjort så mycket av värde, som vanligt :) sprang till snurran, sen hade vi vårat glida-på-skorna-race till näsbyskolan där vi bosatte oss på några gungor, och där satt vi tills idol började, och då gasade vi in hit och la oss i sängen. mycket skönt :)

men till det läskigaste av allt då.
för någon dag sen när jag visste att pottan var på praktik, och hade avslagen dator, som hon alltid har då hon inte är hemma, så började hon flippa in och ut på msn, för att sen byta både namn, och personligt meddelande, samt att slå på det där vad man lyssnar på. men jag tänkte inte mer på det.
och nu ikväll veeeet jag, och hon med iofs, att hon hetat typ "pottan // är hos frida, ring om det är något - älskling blablabla". och sen när vi gick till datorn, bara för ett tag sen, hette hon "pottan - älskling blablabla". och då berättade jag det där uti hur hon flippat in och ut hela tiden, men hon trodde mig inte riktigt, trots att hon var livrädd för att spöken som är hos henne just i denna stund och leker med hennes dator.
så jag tänkte bara skriva åt henne på msn för att kolla läget, medans hon satt bredvid och såg allt, och givetvis byter hon namn då till det hon hetat innan, alltså "är hos frida blabla". hon satt och stirrade och fick inte luft, och jag skrattade ihjäl mig, haha.
vi spekulerade kring det mesta. blandannat hur hennes katter hängde strypta i taket på rad, och så vidare.

men hon vågade sig hem tillslut, och hon verkar ha klarat sig, än så länge.


jag är som sugen på hotellet imorgon. av olika orsaker, hahaha. vi ska inte gå in på vilka. pottan bad mig fara till akuten och söka hjälp för min kärleksfeber eller vad hon kallade det. haha retard.
men då vill ju givetvis ingen fara med mig. förrutom annis, men det vågar jag inte :) höhö

jaja, nu ska jag sluta snacka goja och lägga mig i sängen. har en låååång dag med ida imorgon :)



Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback