=)

AndreasForss! - w.axl.rose säger (00:07):
Tro int du är cool bara för att du har bilddagbok!!!
frida säger (00:38):
jag är häftig som fan=)
AndreasForss! - w.axl.rose säger (00:39):
I know
AndreasForss! - w.axl.rose säger (00:39):

Har kännt dig sen du förstod att du hade en kissmurra och inte en chockladvisp
frida säger (00:40):
hahaha och du tycker ändå att jag är frän?  
AndreasForss! - w.axl.rose säger (00:40):
Yes för du är speciell!

naaaw leffebaby, haha.

nu är jag äntligen hemma i lägenheten. känns hur skönt som helst. däremot är det kaos här. fyfan. är ledig imorrn så jag har fått order av patte att städa. så jag ska se vad jag kan göra :)
nu ska jag iallafall ta mig en nightwalk och lugna sparvhjärtat.

kixen skulle höra av sig, men har inte gjort det. förvånad jag blir. skit ner dig :)

och missade ju även tvättstugan idag, så jag hoppas det finns tid imorgon. är fan ett berg av kläder här inne.

blabla nu sitter loyd och kaxar i tele. hejdå=)

you give me something

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback