bastukväll

jepp igår hade jag, sara, camilla, lisa och jennifer hyrt bastun. mys var det! dock aningen varmt för mig och lisa. tur att det fanns en slang med iskallt vatten :) hoho.
efter bastubadandet gick vi upp till mig och svamlade på, för att sen stjäla farsans bil och skjutsa runt fyllon. jag och morsan fick sitta i en hemskt pervers pose i framsätet. haha. hade varit riktigt pinsamt om polisen hade stoppat oss. moster e-m satt i baksätet och var king som vanligt :) fick även lite grejer av henne. skor och smink blandannat. tur att man har en moster med samma storlek och smak som en själv :P
sen for vi till morsan där stefan hade fest för sig själv, och där dumpade vi jennifer, camilla och lisa, för att stefan skulle rymmas med oss. dumpade dem på näsbyn.

sen hämtade vi upp jonas som så gärna ville ha skjuts. och klart man ställer upp :) drog förbi stenbäcken och kollade på bilen som gasat in i en lyktstolpe och sen lämnade vi han på b4. for runt och lallade lite. till pottan blandannat.

sen hem till morsan och hämtade tjejerna och tyzon, bad dem släppa av mig hos pottan så jag kunde umgås lite med henne. men ty var helt psyko över hennes katter och jag orkade inte sitta och hålla i han, så jag började gå hem. till djuptjärn. puh.
patte kom dock och höll mig sällskap hela vägen från stan till djuptjärn. där dumpade vi tyzon och gick tillbaka till stan. kunde ju inte låta han gå själv när han hade varit så snäll och följt mig hem :) tyzon har ju måttligt med damp alltså. haha. var rätt kallt och blött. men jag hade ju 2 söta karlar med mig så jag klagar inte ;)

sen träffade jag min inte alls högljudda släkt, och hörde att min kusin var på akuten, så jag och stefan hoppade in i limmoservicen och drog dit. var inte så vettigt. bara massa fyllon där också. så vi tog en taxi hem. och jag somnade rätt fort. tror inte ens jag hann lägga mig.

idag har det varit farsdag, så farsan har bjudit på tårta och lillbrorsna har varit hit med nå grejs. jag orkade inte ta mig ner på stan och köpa något. första gången någonsin det händer tror jag :) nåja. bad pottan komma ut och gå med mig så jag fick prata av mig. men vi gick endast till snurran och sen hem hit igen. kändes mer värt, då det var riktigt kallt ute :) har varit med henne hela dagen nu. nicenice.
har hunnit några repor till snurran, i vanlig ordning. och sen har vi sett hockey. mycket viktigt. finland - sverige. givetvis vann vi. pottan försökte prata bort det dock ;)

nu pratar jag med loyd så jag orkar inte skriva. mina "korta" ben har somnat så jag ska gå och steppa igång dem nu eller nåt. sen badaaaaaaaaaaaa och sova :)


Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback