;>

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.

1. Hur mår du idag?
R.O.C.K

2. Kommer du komma långt i livet?
Alkoholismen

3. Hur ser dina vänner dig?
En söt liten flicka

4. Kommer du gifta dig?
Mix tapes

5. Vad är ditt livs themesong?
Lovercall

6. Vad e ditt livshistoria?
I don't care

7. Hur är skolan för dig?
Crazy

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Här och nu

9. Hur kommer imorgon vara?
Samma luft

10. Vad är det bästa med dina vänner?
My life

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Understand

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Something pretty

13. Hur är det med ditt liv?
Because of you

14. Vilken låt ska spelas på din begravning ?
My life be like (ooh aah)

15. Hur ser världen på dig?
Right now

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Killing loneliness

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Inget kan gå fel

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
We be burnin'

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
WHAT THE FUCK

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Gangsta bop

21. Kommer jag nånsin ha barn?
I don't care

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Interloper

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Vill inte

24. Vad är några tips till mig?
Gun in hand

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Piggy bank

26. Vad är min danssång?
Sweetness

Kommentarer
Postat av: Pottisch

Jag snor den av dig friiida :)


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback