sportlov

mja, eftersom att det här är den enda lediga stund jag kommer att ha av sportlovet så passar jag på att blogga lite nu.
sen i torsdags förra veckan har det varit fullt upp. kan dra en kort resume om helgen och början av veckan.
torsdags eftermiddag/kväll for jag och papi och hämtade cäm på sture och sen släppte han av oss på sporthallen så camilla kunde duscha där (as usual) och sen tittade vi lite på innebandy. nu kommer jag dock inte ihåg vad för innebandy vi såg för vi har varit så fruktansvärt energiska i helgen och varit på de mesta som har med sport att göra. tilläggas bör att jag och camilla har haft camillas hus för oss själva, bortsett från hunden cindy då. och linus, men han har lanat eller varit hos kompisar så han har vi inte sett mycket av. och linda har varit på lilla-vm.

nåja, efter träningen traskade vi hem till camilla där vi inte hann göra så mycket, jag tror vi såg film?! nåja. på fredag morgon vaknade jag 10 i 7 och insåg att jag hade 10 minuter på mig att göra mig i ordning innan jag började praktiken. innan jag ställde mig upp hann jag kasta några hatblickar på camilla men innan jag hann säga något säger hon "jag har väckt dig minst 3 gånger men du har inte stigit upp så skyll dig själv" (eller något i den stilen). jag börjar ärligt tro att hon (och alla andra för den delen) bara säger att dom försökt väcka mig för så jävla svårt kan det inte vara att få liv i en människa. och sen att camilla valde att stanna hemma från skolan gjorde ju inte saken bättre. det var det enda jag tänkte på heeela dagen.

nåja, jag hivade i mig lite frukost och sprang till näsbygården. tur att jag sov hos camilla så jag slapp börja krångla med bussar. för från mig måste jag ta bussen som går 1 timme innan jag börjar, och från camilla tar det 1 låt att gå till praktiken.

well, väl på praktiken säger dom att jag inte hade behövt stressa för att dom hade tänkt ringa och säga att jag skulle få sovmorgon om dem hade haft mitt nummer (för att det var jättemånga praktikanter där+ att många oldies hade läkarbesök den dagen och alltså inte var där).. alltså det händer 1 gång på miljonen att lärare/kollega ringer och säger att man får sovmorgon, och sen var det tydligen nödvändigt att det skulle inträffa den dagen jag försover mig första gången till praktiken. less blev jag.

sen när jag slutade kring 12 gick jag till camilla där jag la mig i soffan död som jag var och väntade på att nästa buss skulle komma som skulle ta oss ner på stan. vad vi gjorde där minns jag dock inte. jag tror iallafall att vi for till mig sen? eller det kanske bara var jag. nåja, jag for iallafall hem och hämtade grejer och sen tillbaka till camilla där vi lagade makaroner och världens godaste köttbullar som camillas mamma gjort. och efter det for vi på bandy. jag vet inte ens vem kalix mötte men den blev 4-4 iallafall. efter bandyn satt vi oss i ishallen och väntade på kusin daniel som skulle komma och hämta oss och skjutsa oss till camilla. så vi satt där och jyrade ett tag och sen orkade vi inte vänta längre så vi började traska. och jag hittade givetvis en spark som såg intressant ut. vi började sparka vilket inte var riktigt min grej så jag sprang mest med sparken. nåja. vi skrattade iallafall hela vägen hem så det var roligt. och jag råkade givetvis svänga för hårt när vi mötte en bil och jag var på fel sida om vägen, så vi kraschade. även det var hiskelit roligt. sen ville inte camilla åka mer med mig :(
sen sen sen sen.. vad gjorde vi då.. ja.. det spelar mindre roll.

lördagen vaknade vi och gjorde något som jag inte heller minns :) men på kvällen var vi iallafall på innebandy. alltså stört att jag inte kommer ihåg vad vi gjort. nåja, jag tror iallafall att vi var på innebandy.. sen for vi iallafall hem och lagade mat. gott var det. och sen hade vi hälsokväll. badade bubbelpool, hade ansiktsmasker, masserade fötter (ungefär vid den tidpunkten spårade kvällen ut och vi började skratta åt allt och var allt annat än avslappnade). aja, vi låg och kokade i badet ett tag och sen såg vi film?! blablablabla orkar inte.

nåja, söndagen iallafall - bandy, innebandy, hockey. och sen hem! skönt var det. trött. kix kom och stannade över natten.

måndag - ner på stan med ida och annis. träningsvärk i armen efter att ha dragit ida i pulka runt stan. ner på stan med sara en sväng. pappa kom och hämtade oss med lastbilen på busstationen, och det måste ha sett stört ut. var iallafall första gången sara åkte lastbil så hon satt mer och stirrade i chock. jag och camilla är vana dock. sen umgås med camilla, som stannade över natten även hon.

tisdag - umgås med camilla.. ner på banken, hem, sen kom annis och stannade över natten till idag.

onsdag - vakna 7 av att annis väcker mig, iväg på sjukhuset, sitta i väntrum medans hon är på magröntgen, sen strosa runt på sjukhuset till 11, sen in till doktor och höra att hon är frisk. sen till annis i karlsborg, fortfarande trött från helgen, halvsover i hennes säng. och påväg hem till annis stannar jag, annis mami och annis i risön för att köpa oss lite mat. vi hittar 2 pajer som ser intressanta ut och medans vi står där och väljer så ser vi hur annis mamma tar tag i en lååång grej. som visar sig vara ett band eller vad man ska kalla det. med 25 stora toykulor raddare på varann. som hon sedan gav till mig. inte konstigt att jag gillar maria så mycket som jag gör. hon är verkligen världens bästa :) sen for jag hem. städa. duscha. och nu sitter jag här. och kixen ringde nyss och sa att det var idag den där förbannade fotbollen var. och jag har lovat henne att hon ska få se den hos mig eftersom att hon saknar dem kanalerna. och sen har jag även lovat sara att umgås med henne. så jag måste försöka styra upp det på något sätt. så det börjar bli hög tid att dra på sig nå kläder.

nåja, även om har lagt mig för sent och vaknat för tidigt och alltså sovit på tok för lite sen i tordags så spelar det ingen roll, eftersom att mina dagar har tillbringats på bästa sätt. tur att jag har dom jag har i mitt liv, annars vore jag chanslös.
ska bara försöka klämma in pottan någonstans också så är lovet fulländat.

annis är och förblir min soulmate, även om vi umgås allt för sällan.

bid, sara, kixen, camilla, cäm, annis, pottan - you make my day!

och då jag träffade leffeboy i helgen och han visade sin nygjorda tatuering blev jag sjuhelvetes sugen, så snart kommer minst 1 tatuering pryda min kropp :)

och nu är camilla back in town, och på fredag syns vi och då jäklar :P har saknat dig.

nåja, so long fuckers!

& dudududuud, du gör mig knäsvag;-*


(
www.camie7.blogg.se , www.frajs.pixbox.se )

----


åh vad tomt utan camilla :( känns jättekonstigt att inte träffa henne jämt. love you

är hos kix nu, ska typ sova antar jag. eller jag ska se bert först. herårå

Kommentarer
Postat av: Cämie

Åååh, I miss you too sugar! Men vi ses ju ikväll ;) Love you honung!

2007-03-08 @ 13:49:41

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback