Balen

Nu är 18-årsdagen avklarad. Skönt som fan.
Sara har uppkörning just nu och jag sitter och spänner mig till max. Vill verkligen att hon ska klara det, för hennes skull. Jag veeeeet att hon kan köra bil och lallala, men hennes nerver kan sabba allt, haha.
jaja, 9 började hon köra så jag hoppas att hon ringer snart.

Fick en kamera igår så nu jävlar tar jag bilder, haha.

Var och såg balen också, fyfan vad snygga alla var.
Camilla, Jessica, Marie och 2-3 andra var speciellt snygga. Bilder kommer på pixbox (frajs) och bilddagboken (fjixen) senare. Har inte nerver till att lägga upp bilder nu.

NU RINGER HON OCH SÄGER ATT HON HAR FÅTT KÖRKORT!!! FYFAN VAD JÄVLA SKÖNT OCH GRATTIS SOM FAN!!!

gaaaah nu är jag gladast i världen, nu ska kläderna på och sen blir det alko!!!!!

och camilla, jag var så stolt över dig igår, fyfan vilken vacker människa du är :) älskar dig!
även jessica var vacker nå så förbannat. deras män också :)

aja, simma lugnt!

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback