yeye

Jag är

[x] flicka
[] pojke

[] homo
[x] hetero
[] bi

[x] kompis
[x] syster
[] bror
[] mamma
[] pappa
[x] kusin
[x] småkusin
[x] lycklig
[] ledsen

Jag äter

[x] kött
[] fågel
[] fisk
[] grönsaker
[x] frukt
[] ost
[] yoghurt
[] andra mjölkprodukter

Jag dricker

[] kaffe
[] te
[] kakao
[] mjölk
[x] saft
[x] kranvatten
[] limsa
[x] vatten i flaska

Jag vill ha

[x] pengar
[ ] godis
[ ] choklad
[ ] jobb

Jag har

[x] släktingar
[x] bröder
[x] systrar (syster)
[x] mamma
[x] pappa
[ ] någon allvarlig sjukdom
[x] fobier
[ ] inget
[ ] allt
[ ] kort hår
[ ] mellanlångt hår
[x] långt hår
[ ] brunt hår
[ ] blont hår
[ ] rött hår
[x] nåt annat
[ ] pojkvän
[ ] flickvän
[x] en vän
[x] flera vänner

JAG HAR

[x] varit i ett höghus
[x] borstat en katt
[x] suttit kvarsittning
[x] slagit en kompis
[x] kramat grannen
[x] druckit alkohol
[ ] tvättat wc:n
[x] ljugit för min mamma
[x] varit vaken hela natten
[x] söndrat ett fönster
[x] sovit med kläderna på
[x] ätit torkade bananer
[x] klippt av mitt hår
[x] bitit på naglarna
[x] busringt
[x] brutit ett löfte,
[x] suttit på en moped,
[ ] varit i Helsingfors
[x] simmat med kläderna på
[x] lyssnat på klassisk musik
[x] hatat någon riktigt mycket
[x] ringt fel nummer
[x] spytt
[x] gråtit utan orsak
[x] varit beroende av någonting
[x] bråkat med någon riktigt ordentligt
[x] ordnat ett disco
[x] städat upp spyor
[x] rymt hemifrån
[x] prenumererat på någon tidning
[x] varit rädd för spindlar
[x] gillat apor
[x] plockat bär
[x] plockat jordgubbar
[x] gått vilse
[x] sjungit i en mikrofon
[x] svalt ett tuggummi
[x] gråtit mig själv till sömns
[ ] gillat The Rasmus
[x] varit hos en läkare
[ ] varit underviktig
[x] använt bikini
[ ] druckit hyla-mjölk
[x] använt hängslen,
[x] andats in helium
[x] använt mascara
[x] inte vaknat av väckarklockan
[x] stigit på fel buss eller tåg i misstag
[x] sett samma film två gånger efter varandra
[ ] varit på min favoritartists spelning
[x] hittat pengar på gatan
[x] sagt mamma/pappa till någon annan av misstag
[ ] läst bibeln
[x] haft något bra intresse
[x] vunnit i lotteri
[x] blivit förföljd av en främling
[x] läst en roman
[ ] förlorat en nära vän
[x] använt minikjol
[x] känt mig ensam
[x] stickat vantar
[x] sprungit allt vad jag orkat
[x] hittat på aprilskämt som någon trott på
[ ] ordnat en överraskningsfest,
[x] ätit pizza till frukost
[x] varit i en ambulans
[x] varit i en polisbil
[x] haft ett husdjur
[x] sjungit solo
[ ] sjungit/spelat i ett band
[x] kört bil
[x] kört moped
[x] somnat i skolan under en lektion
[x] läst någon annans dagbok i smyg
[x] varit på datorn över 5 timmar i sträck
[x] målat en tavla
[ ] smakat på bläckfisk
[ ] glömt en bra väns födelsedag.
[x] fuskat i ett prov
[x] blivit stucken av en geting
[ ] gett pengar till en gatuspelare
[x] först hatat någon, men sedan börjat gilla den
[x] tappat bort en biblioteksbok
[x] lärt mig första hjälpen
[x] spelat golf/minigolf
[ ] varit med om en trafikolycka
[x] beställt nånting jag inte har nytta av
[x] rökt tobak
[x] varit till Lappland
[x] varit med i tidningen
[x] varit på bio utomlands
[x] gått på dagis
[x] använt reflex
[x] lekt med småbilar
[ ] ätit någonting inom senaste timmen
[ ] fått ett blåmärke inom senaste veckan
[x] brutit något ben senaste året
[x] varit på sjukhus senaste året
[x] varit hos doktorn senaste året


Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback