slött

nu ligger jag i min säng hos morsan och försöker fördriva tiden.. brorsan har varit så snäll och förstående och lånat ut sin laptop till mig, iallafall när han inte är hemma.
jag är rätt less på att bara ligga inne nu, är inte min grej riktigt. fast vad gör man inte för att bli frisk :)

här ligger jag i min träningsdress, duntäcke, filt och en kokhet laptop på det, men ändå fryser jag. inget bra tecken. men jag är så jävla stressad i hjärnan nu, haha. eller jag har mycket att tänka på, kan vara därför också.

det verkar inte bli något luleå kalas för min del, men jag vill verkligen. fast det är inte värt det.

jag vet inte ens vad jag ska skriva. känner mig typ tröttast i världen, inte trött så att jag vill sova, men helt trött i övrigt. och jag har ju haft tyzon sovande med mig hela natten i sängen också. eller när vi somnade låg han och höll om mig, bredvid alltså, sen vaknade jag på natten av att han kröp ner i fotänden och pucklade ner mina ben från sängen. kan ha varit för att jag är en ruskig fotbollspelare i sömnen :) aja, när jag vaknade imorse kröp han dock tillbaka och kramades. jag tror han märker att jag inte är frisk, för så kelig som han har varit igår och idag har han aldrig varit. sitter jag på en stol hoppar han upp och verkligen kramas. trycker nosen mot mig och bara är sötast i världen, och ligger jag i sängen och blundar kommer han och lägger nosen en bit från mitt ansikte bara för att ha koll på att jag lever :) och igår tror jag att han blev kär i air bud, haha. vi låg och såg den med varann och varje gång han kom upp på´tvn lyfte tyzon nyllet och började pipa och vicka på huvudet. sen blev han ledsen när han försvann från tvn. aja.

idag har jag hunnit vara på apoteket och hämta ut nå piller och sen till mormor och chilla. morfar säger alltid att jag lider av en bokstavskombination, typ adhd eller cp eller nåt sånt. men idag sa han att jag har hela alfabetet. höhö. den jäveln.

jag orkar inte skriva mer, ska slå på en film och vänta på att brorsan kommer hem. han kanske vill spela kort med mig eller göra något annat som förgyller min dag, lite iallafall, haha.

och jag pratade med loyd nyss också. har saknat att prata med han nu när han varit i sthlm och jag har varit sjuk. menmen.

måste bara säga vad wilma min kusin hade sagt till morfar här om dagen. hahah.
hon är coolast i världen. åsså hade dom stått och fiskat med makaroner, och efter ett tag hade wilma sagt "nädu morfar, det är så att fiskar också har känslor, så nu matar vi dom bara" hon är 6 år alltså =)

btw; äntligen har jennys lilla edwin kommit :) han är verkligen sötast i världen.
http://www.nll.se/webbisar.aspx?id=68026

you and me ;>

Kommentarer
Postat av: Jesse

aaaaalways, aand forever... baaapapap!


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback