Hade jag fått leva om mitt liv

Hade jag fått leva om mitt liv hade jag inte gjort något ogjort, möjligtvis ändrat på vissa detaljer som ställt till det. Jag hade gjort samma saker, fast tidigare, och i vissa fall även senare.
Jag ångrar att jag inte tagit vara på vissa saker, och jag ångrar att jag gör motsatsen till det jag vill göra ibland. Hjärtat tar över hjärnan helt enkelt.
Jag har en person i mitt liv som gör allt så mycket lättare för mig. Egentligen har vi absolut ingenting gemensamt men vad gör det? Den personen ger mig sån glädje när vi träffas att det inte går att beskriva, och en enorm längtan när vi säger hejdå. Förstår inte hur en människa kan påverka en annan så sjukt mycket som du gör.

Jag saknar sjukt mycket människor från förr.
saknar leffe, som är världens bästa människa
saknar resten av silverfiskarna, och alla nätter dom lanade här och trackade mig och annis när vi hade somnat. när dom kom in och tog över min säng och soffa på nätterna. alla störda saker vi gjorde.
saknar moa, saknar hanna, saknar innanbäcken/grytnäs gänget, ömans, alla idioter från manhem.

men jag har de bästa vänner man kan tänka sig, så jag klagar inte.
även om jag beter mig som en idiot ibland (ni också) så älskar jag er i alla lägen, så är det bara :)
camilla, sara,bid, annis, pottan, kixen<3

sen har jag en till människa i mitt liv som betyder så oerhört mycket för mig, även om jag inte visar det jämt (eller någonsin) så är det faktiskt så. och det är givetvis min storebror fredrik.
du hatar mig jämt för att jag inte förstår vad du pratar om i alla lägen, och för att jag inte gör det du ber mig göra hela tiden, men det är kärlek det också. du säger alltid rätt saker vid rätt tillfällen och dina ord och tankar får mig verkligen att tänka efter. jag önskar att fler människor var som du, allt skulle bli så mycket lättare.. fast det ligger väl i släkten antar jag :) älskar dig

kärlek<3<3<3<3





Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag älskar dig med Frida! Du är min bättre hälft! :)

2007-01-27 @ 00:00:37

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback