<3

Cämiebänänie



- Här har vi nog en av de bästa människorna på jorden, helt ärligt! Finns ingen som har sån humor som du har, och det finns ingen som får mig att skratta som du gör! :)  Våran vänskap går inte att beskriva i ord. jag avgudar varje grej du gör, och varje ord du säger. och så fina minnen jag har med dig, från back in the days, och även från nu. haha, zebran och jag älskar dig baby, till döden!


Anusbananus



- Ytterligare en människa som betyder sjukt mycket. Vi gör alltid dom sjukaste sakerna och jag har jämt roligt med dig baby ;> Vi har en spontan relation kan man säga.  jag tror att du kan få varje människa på bra humör med din charm. summer of 2000 and 4, kommer aldrig glömma! Älskar dig

Kixen



- Du och jag har alltid varit bästa vänner, sen första dagen vi sågs. och det kommer vi nog alltid vara, på något sätt. när jag är med dig mår jag som bäst, även om vi inte uppskattar varandra så mycket alla gånger :) vi förstår varandra utan att ens behöva prata och det spelar ingen roll vad vi gör när vi är med varandra, vi har alltid roligt. och är det någon som kommer med dumma påståenden/kommentarer/tankar så är det ju du :) trots att vi är så pass olika så passar våra personligheter varandra så bra, inte i alla lägen men i många. vad är det man säger? hoppar du, hoppar jag.. love you

Sara



- Vänner sen 2års ålder och det märks. Med handen på hjärtat är du den starkaste (absolut inte fysiskt) människa jag känner. vi har varit med om så mycket, både roliga och mindre roliga saker. jag vet alltid vart jag har dig och jag vet att du finns där, oavsett vad som händer. du står jämt ut med mig trots att jag ofta beter mig som en idiot, och jag förstår verkligen inte hur du pallar ta emot all skit utan att säga ifrån. men du vet att det bara blir värre om du gör det ;) aldrig träffat snällare människa, du bryr dig om alla, och tänker på dig själv i sista hand ( inte för att jag menar att det är så jätte bra). jag älskar dig verkligen sötnäsa , även om jag kanske inte alltid visar det :)

Pottan



- Finns det mer förstående människa? Jag vet att du hatar när jag säger att du är som en syster för mig, men du är verkligen det. Kommer aldrig glömma alla sjuka saker du och jag har gjort, verkligen _sjuka_ saker :) haha kommer aldrig glömma när vi var sambos, alla rackartyg vi gjorde, alla våra diskusioner om allt. jag lovar att jag ska bli bättre på att  visa hur mycket jag uppskattar allt du gör. älskar dig

la familia



Storebror fredrik - som jag sagt miljarder gånger förr; världens bästa människa!
Lillebror erik - en riktig pain in the ass men jag älskar dig verkligen :) du kan verkligen få alla att skratta
Lillasyster ida - mja, du är 1 år gammal men du har ändå sån skön personlighet, vänta bara tills du blir lite äldre,då jäklar :)
Lillebror tyzon - min underbara hund, som måste vara bland de mest bombade man kan hitta. du vet vad du ska göra för att få mig pissed off! :) ingen fyller ut tomrummet i sängen så bra som du gör
Mamma - är väl mer som en bästa kompis för mig. vi pratar om allt och har världens bästa relation, trots att du får ta skiten för allt jag gör och inte gör :) efter att jag flyttade till pappa har du och jag blivit mer tighta än vad jag trodde att 2 människor kunde bli. älskar dig
Pappa - Du varken säger eller gör så mycket, (höhö), men ändå förstår vi varandra så bra. skulle aldrig klara mig utan papi. älskar dig!

Bid



- Vi har egentligen världens knepigaste relation, men du betyder sjukt mycket för mig, hur stört det än låter. Han om någon får alltid sitta och lyssna när jag har nåt  bra eller dåligt att prata om, och han gör det bra. trots att jag kokar på dig då och då, och trots att du tycker att jag är helt vrickad ibland så är du nog den bästa killen i världen. jag tror att vi förstår varandra rätt bra, och jag tror du att du är en av få som förstår min humor och som förstår hur jag fungerar. om jag känner att jag behöver prata med någon, om vad som helst bara, så är det givetvis bidden jag ringer, just för att du är så bra :) love

Jesse



- One of a kind, finns ingen som du!

Silverfiskarna



- Mina silverfiskar nahoj, kim, leffe, servo och aasa <3<3<3 saknar er

Behöver inte säga mer, bilderna säger väl allt.. världens bästa människor..






Kommentarer
Postat av: Camilla

Naw baby :) Älskar dig mest!

2007-01-27 @ 21:11:41

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback