good times, bad times

fan vad skönt att vara ledig ett tag.. jobbat mån,tis,ond.. är ledig tors,fre och jobbar lör, sön. hellre hade jag varit ledig lördag söndag men men.
på söndag jobbar jag delad tur, vilket innebär 7-12, 16-21 men jag vägrar missa hockeymatchen klockan 16 på söndag så vi får se hur jag löser det.
har sjukanmält mig lite för många gånger på lite för kort tid.

nåja, som alltid annars i mitt liv är det sjukt stressigt och påfrestande men jag vet att jag inte skulle klara av att inte ha något att göra hela tiden.
som igår eftermiddag då jag slutade och for hem så la jag mig i sängen och såg på tv för första gången på säkert 2 månader och det kändes precis som förr. då jag alltid slutade, slog av telefonen och la mig i sängen och flottade tills jag somnade. så jag fick ångest och for iväg med kixen istället :) känns även bra att inte ha tid att se tv, och kunna säga att man inte har tid att göra vissa saker, istället för att bara komma på bortförklaringar för att man inte ids.

sista tiden har spenderats på praktik och på att vara så social som möjligt. även en stor del hockey har varit med i bilden.

jag och sara har hunnit göra ett besök till backen också. väldans fint väder, synd bara att backen är så liten så man hinner lessna innan man ens hunnit spänna fast bindningarna. nåja, sara får väl förhoppningsvis sitt körkort snart så vi kan dra iväg på våra ytterst välplanerade roadtrips och då får åka lite snowboard.

har hunnit vara med camilla också en hel del, och med kixen, och pottan också, tro det eller ej. det måste göras oftare. jag är ju som bekant väldigt begåvad i köket, höhö, och det har pottan fått vara med om några gånger. vet inte varför hon gillar att se mig som kock så mycket :)

kolla www.bilddagboken.se också sen, fjixen är mitt namn.

nu ska jag inte skriva mer, just för att jag har annat för mig :) och sen ska jag faktiskt på min första fotbollsträning på 4 år, det kommer nog bli najs =)

adjoe


.. and down we go!

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback