undanflykter

nu har jag börjat med något jag vet att jag inte kommer slutföra. jag har börjat storstäda. tänkte försöka göra mig av med alla kartonger här inne nu. känner att såhär en månad efter inflytt att sånt borde vara avklarat. men jag är för lat helt enkelt. och i allt städande hittade jag en mobil, nästan helt oanvänd. den har bara legat på en bänk som extra-telefon åt pappa. så jag tänkte att jag tar den, då min är helt oduglig. men det är ingen ström, och jag vet att jag har haft säkert 5-6-7 såna laddare, men gett bort dom. nu har jag rivit ut allt. inklusive pappas sovrum, vardagsrummet och förrådet. det ser ut som fan. och jag har inte blivit lyckligare över det. nu har jag ingen mobil, och jag vägrar ens sätta in mitt kort i den gamla då jag bara blir irriterad.
efter ett tag kände jag hur aggressionen steg, och ida stod och trampade på någon påse och det bara knakade i den (misstänker att det var något smink) så jag gick hit, för att lugna nerverna lite :) jag söker fan alltid undanflykter för att slippa städa. det är rätt illa.

inatt började annis messa och bad mig komma och sova där, och vänlig som man är drog man på sig kläderna och traskade dit. blev lite svammel innan vi somnade, eller hon somnade, som vanligt. jag låg bara där och vred på mig och såg mysteriet på greveholm. var ju ett tag sen kan tyckas :)

på morgonen for jag iallafall till luleå med klassen, och jag försov mig inte idag, tro det eller ej. däremot låg jag och drog mig lite för länge så jag fick stressa som ett cp iallafall.
väl där far vi på SOS eller vad fan det heter, och jag skojar inte, jag hörde inte ett ord av vad killen snackade om. hahaha.. 7 brunstiga tjejer slogs om en killes uppmärksamhet. och han hade ju inte glömt bort att besöka gymet. näfyfan, jag ska bli brandkvinna. jag skulle nog vara världens lyckligaste om jag fick börja dagen med synen av ett gäng svettiga killar i gymet. inte nu för att jag tycker om muskler så mycket, men det finns undantag, helt klart :)

efter att vi traskat runt där och lyssnat på massa saker, och kollat på massa brandbilar och ambulanser (läs killar) så for vi vidare mot teknikens hus. jag är riktigt mogen för min ålder kan tilläggas. hahaha. jag var som ett jävla barn. tror jag pillade och provade allt.

sen traskade jag och pottan hem, och när jag kom hem var ingen pappa hemma, så för att gottgöra efter gårdagens bråk, har jag diskat, plockat och städat hela lägenheten, utom mitt rum då.
lagade även middag, åt mig och ida och nu sitter jag bara och inväntar hockeyn och ska städa fram tills dess.
måste hinna göra projektarbete, som vi tänkt göra ett tag nu, men det är ju så helvetes tråkigt :) kanske slinker förbi pottan ett tag och gör lite nytta iallafall. det återstår att se


Kommentarer
Postat av: Pottan

Int har du varit förbi nå än iaf :(


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback