sömnlös

jag har sömnproblem. kommer mest troligt dö av sömnbrist snart. bara jag överlever till 2008, ser fram emot varje dag fram tills dess nu typ. ska bli kul att se tomme igen, blandannat.

på torsdag ska jag och annis till/på ikea. whatever. vi ska till happis iallafall, och till torne, och köpa sprit som satan. och inatt sov vi med varann. eller hon sov, jag var vaken. men vi låg med varann iallafall. misstolka inte. försov mig imorse, igen. jag skyller på att jag inte sovit.

jag ska nog köpa nå piller som får mig trött. sist jag tog piller hyperventilerade jag och var vaken i 2 dygn utan att känna mig trött, det är rätt ovärt.

jag ska kramas med min lillasyster nu, hon är det bästa som finns.

imorrn ska klassen till luleå. minns inte vad vi ska göra där, men vi ska dit iallafall.

jag saknar många och mycket. och jag är trött.

den 23e ska vi "fira" jul hos morsan. fredrik det aset sviker oss, släkten alltså, på julafton. jag hatar julen och bryr mig egentligen inte så mycket. tror inte han heller är så brydd. men en gång om året tycker jag faktiskt att man kan offra sig. våran släkt är ju faktiskt jättekul och lite smått retarderad. träffar dom nästan dagligen iofs. eller träffade. nu är jag för lat.

Kommentarer
Postat av: ban-anus

kiss

2007-12-17 @ 16:54:56

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback