sjukt...

.. hur glad hockey kan göra en :) det är fan det bästa jag vet!
samtidigt kan man bli jävligt arg och irriterad, nästan så man måste skära av sig handlederna.
men just nu älskar jag hockey, som fan. och skröder. världens bästa :)

just nu sitter jag och lyssnar när modo spelar, mot färjestad, och dem började riktigt jävla dåligt. men har vänt nu, till 4-2. eftersom att jag fortfarande bara kan LYSSNA på det, så har jag tid att göra annat under tiden. har fått bort lite skolgrejs blandannat.

wernblom satte sitt 258e mål idag, vilket är ett historiskt ögonblick för modo, då han har gjort fler mål än någon annan har gjort i modohockey, genom alla år. det är fan stort :) sen har steen lyckats pilla in ett mål också, med hjälp av min lovely per-åge skröder, och yetman då. de andra två målen står svartvadet och hedin för. nog om det. matchen är ju inte slut än.

annis är påväg hit också, men det har hon varit sen 6 nu. har aldrig varit med om att någon har gymmat så länge :)

och fyfan vad jävla skönt att vara tillbaka på skolan. första dagen idag, på typ 6 veckor. kul att träffa alla huliganer och sånt. lektionerna skippar vi helst. matten brukar dock vara rätt lätt att göra rolig, haha. jag har haft någon lindrig form av damp idag, vilket har inneburit en hel del aggresionsutbrott och skrattanfall, allt har dock varit med glimten i ögat :)

sov hos morsan inatt också. tog mig inte i säng förens vid 2, och somnade inte förens typ en timme senare. men fyfan vad skönt att få sova. var lite jävligare att stiga upp däremot, då jag som sagt, har världens skönaste säng där. men jag har iallafall varit riktigt happy idag, första gången på länge. har varit riktigt trött också. somnade i soffan på skolan, intryckt i ett hörn, med en huva över ansiktet, och en potta sittandes vid mina fötter. hon påstod att jag snarkade. yeye säger jag, jag andas bara högt :)



bara nån en minut nu, och det står 5-3. atvars fick göra sitt första mål i modotröjan, i öppen kasse. gogogogo!
och vilket jävla drag det är i övik! jag ryser...

Kommentarer
Postat av: fegon

Och du lyssnar givetvis på radio?

Postat av: fiffomiffo

på webben. vadådå?

2007-12-07 @ 14:06:00
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback