pluggarn

hockey igår.. orkar inte ens säga nåt. var bara löjligt. p-å skötte sig iallafall :)

nu sitter jag och pluggar och är duktig som satan. var länge sen jag fick såhär mycket gjort på så lite tid. men sen kom ida och nu har jag tappat koncentrationen. allt annat är mycket roligare. tillochmed att bygga gubbar med en tumstock:)

har inget vettigt att skriva egentligen. har varit på stan en sväng idag, och på skolan. missade bussjäveln imorse också så jag fick gå till skolan. sen till stan, och sen hem. nu ska jag snart gå en sväng igen. måste rensa tankarna lite. är mycket just nu.

har ingen motivation till att dricka i helgen. alla pratar om hur taggade dom är. men jag vill fan bara sova ut. känns som att det skulle behövas :) och det kommer förmodligen inte hända så mycket på hotellet som vanligt. förfesterna brukar alltid vara kul. sen far man på hotellet och gör samma saker, träffar samma folk osv. dagen efter har man bara ångest och känner hur ovärt det är. för så speciellt är ju faktiskt inte hotellet :)
kan hända att jag far till luleå. ska ringa my och styra en grisfest med hon och hennes gangsters där borta :)

sen saknar jag allt rätt mycket. moa, johanna, kixen, camilla. och jag saknar redan anton. trots att han sitter 200 meter ifrån mig nu. men snart flyttar han ju som sagt. kommer inte ha någon som styr upp mitt liv när jag är i fyllan och ingen jag kan kaxa mot utan att blir bråk. det är fan inte ofta man träffar någon som man kan skratta med och åt på det sättet alltså. jaja, telefon och internet finns ju. och nu har jag ytterligare en anledning att skaffa körkort :) men det får bli senare.
och jag saknar kixen, trots att vi träffas relativt ofta. men jag saknar att vakna med henne varje dag, att göra allt jag gör med henne, att bara ligga ner och inte göra ett skit och få hysteriska skrattutbrott helt utan anledning, och sen bara skratta mera för att man är så jävla störd i skallen, haha. hon är nog iallafall den enda jag är riktigt mig själv med, kan vara därför vi alltid har så jävla kul:)
sen saknar jag att vara liten.

aja, nu ska jag plugga igen. och söka nya undanflykter :) ciao



om det finns någon vänlig själ som vet hur man tar bort dom där jävla visningbilderna ---> så säg till!

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback