nosleep 2

jepp. ska ge det ett nytt försök. har många läxor som behöver göras, och jag är redan cptrött. men nu är det försent. måste upp till tandläkaren imorrn. blä.. och julmusten är slut, så jag har ingenting som kan hålla mig vaken. förrutom loyd, men han är så sövande. sist hade han högläsning ur en bok. hann inte ens uppfatta vad den handlade om så sov jag, typ. skönt att somna till någon som pratar iallafall :)

har vart i luleå idag. gick väl sådär.. vet inte ännu riktigt. men det är jävligt läskigt att vara där alltså, hyvva.
fick köpt lite saker iallafall, tur det. nu har jag en lampa i taket, och i fönstret. det är alltid nåt. slipper lysa med mobilen mera. däremot köpte jag värsta spexlampan för att den skulle vara cool med min dimer. men givetvis funkar ju inte dimer. antingen är det kolsvart eller cpljust. måste be farsan kolla på det där..

pappa har kännt skuld för att han inte orkar engagera sig i julen iår. så ikväll har han stekt julköttbullar, haha. har fått provsmaka, och det är väl ingenting jag skulle bjuda någon annan på om jag säger så. men han försökte ju iallafall :) han är ungefär lika värdelös som jag på att laga mat, om inte värre.
förra året gjorde han också ett försök. då gjorde han köttfärssås, satt i lite mjöl och gjorde köttplättar typ, hahaha. det var det vidrigaste jag varit med om. jaja.. nojjar mig redan för julen. fyfan. vet itne ens vars jag ska vara, vill inte ens vara någonstans.
hatar julen lika mycket som jag gjort dom senaste.. 3 åren. surt att behöva åka runt i hela landet bara för att morsan och farsan inte behagar att vara tillsammans, åtminstone över julen. det skulle underlätta :) jaja, vad gör man.

nu ska jag ta tag i lite skolgrejs. biologin står högst på listan. den har väntat sen 2an nu typ, det är rätt illa.

sen ska jag mest troligt och boka teoriprov imorgon. har kört idag, och jag kan redan allt, behöver inte träna på nåt. och jag började läsa lite teori på vägen till luleå och insåg att jag kunde allt där också. läste boken 8 gånger efter varann i somras, när jag var påväg att ta körkort. det lönar sig :)

hahaha pratar med tomme nu.. han påminde mig just om vad jag sa i lördags.
satt i bilen påväg mot risön, hade ett glas dricka i famnen och tomme i telefonen i andra handen. och det flög dricka överallt så jag skrek "tomme jag ringer sen, jag blir så blöt mellan benen" hahhaha.. låg humor man har ändå.

jaja, nu ska jag msna färdigt och sen plugga. återkommer :)



yey, 02.35. tiden går relativt fort. såfort jag lägger mig i sängen blir jag pigg. det är ju positivt iallafall. kanske klarar natten trots allt. har dock inte rört någon läxa ännu :/ typiskt mig.
ska fortsätta lalla här.. läxorna får vänta ;)


jåå kul att det jag skrev vid 4 inte har kommit med.. suck

aja, jag höll mig vaken till 6, eller vad fan den var. sen svek cployd mig. nu försov jag mig till tandläkaren och dom suger seriöst kuk.
nya regler som säger att man måste betala om man inte avbokar eller ombokar mer än 24 timmar före utsatt tid. men vafan, vaknar man på morgonen och är sjuk som ett cp, eller nåt annat, hur i helvete ska man kunna ringa och säga det då? inte så jag vet en dag i förväg om jag ska vara sjuk. inte för att jag är sjuk nu, förrutom ont i halsen då, men sjävla grejen bara.
nästan så jag ska kunna kräva pengar för alla de gånger dom ringt och väckt mig max en timme innan (om ens det) jag ska vara där, för att hon är förkyld, är och shoppar i luleå eller är hemma med sjukt barn.

inte nu för att jag känner mig bitter över att betala, då pappa ändå står för det, men själva grejen är ju fan störd. ska låta mina tänder ruttna och aldrig mer fara dit. jävla bönder.

jaja, nu vet jag inte vad jag ska göra?? fortsätta sova, plugga eller skola. återstår att se. är då på riktigt dåligt humör


yey, äntligen vaken, klockan är halv 3. värt liv jag lever. typ inte.
jag har bäddat sängen, för första gången sen jag flyttade hit. ser bara fjånigt ut då resten av rummet är en jävla mess. ska snart gå till morsan, ja jag ska gå, kanske blir trött, det är ju ändå rätt långt. vi ska baka lussebullar och jag ska beställa kläder :) sover fördmoligen där, då jag har fömågan att somna i sängen som finns där.
först tänkte jag ta tag i städandet, och jag kanske tar med lite läxor. brukar få iallafall lite gjort där. mamma kan ju iallafall hjälpa, eller försöka iallafall. det kan inte pappa, han säger bara att han inte fattar nånting. annars skulle sara vara bra att ha, men numera blir det fan inge pluggande när det är tänkt, blir bara massa svammel :)

fundererar på att dra till pottan, måste ju göra klart projektarbetet. har sagt att enkäterna ska vara ute innan jul, och vi har inte ens börjat. eller vi har klurat ihop några frågor, men är långt ifrån klara.

har ett svagt minne av att david ringde och jag var ond. my bad :)

sen har jag förresten drömt dom sjukaste drömmarna typ. jag och patte satt först i ett träd och drack öl, sen åkte han skateboard och då satt jag på en soptunna och nån lallare kröp omkring bredvid mig och åt gräs.
sen var vi i nån snödriva mitt i allt.. ääh jag fattar ingenting.

Kommentarer
Postat av: Charming man

Vad önskar du dig i jul?


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback